تاریخ انتشار: 1397/11/29 13:47
کد خبر: 109620

مورینیو: تصور میکنم مقصد بعدی من لوشامپیونه فرانسه است

آقای خاص می‌گوید دیگر تمایلی به تماشای بازی‌های تیم سابقش ندارد و برای آن هم دلیل آورد.
مورینیو: تصور میکنم مقصد بعدی من لوشامپیونه فرانسه است

ژوزه مورینیو در یک گفت‌و‌گو با شبکه beIN Sport فرانسه، راجع به تیم سابقش منچستریونایتد که در ماه دسامبر از آن اخراج شد صحبت و اعتراف کرد که تمایل به تماشای بازی‌های این تیم ندارد و حتی بازی حساس اخیر این تیم مقابل پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا نکرده است.

او گفت: من می‌گویم که تماشای بازی‌های سایر لیگ‌ها را ترجیح می‌دهم چرا که در لیگ برتر به اندازه کافی همه بازیکنان را می‌شناسم. بازی منچستریونایتد - پاری‌سن‌ژرمن؟ نه آن را ندیدم. من هر از چند گاهی بازی‌های منچستریونایتد را تماشا می‌کنم اما ترجیح می‌دهم که سایر لیگ‌ها را ببینم. در لیگ برتر همه بازیکنانی که حضور دارند را می‌شناسم.

مورینیو در ادامه درباره آینده‌اش و اینکه فکر می‌کند کارش را در کدام لیگ ادامه خواهد داد هم گفت: می‌توانم تصور کنم که در لیگ یک (لوشامپیونه فرانسه) کار کنم. من آدمی هستم که در لیگ 4 کشور مختلف کار کرده‌ام و خیلی دوست دارم که با فرهنگ سایر کشورها هم آشنا شوم و در یک رقابت جدید که تجربه‌ای فوق‌العاده را برای به همراه داشته باشد، کار کنم. در حال حاضر زندگی آرامی دارم و می‌خواهم زندگی بهتری در کنار خانواده‌ام داشته باشم و در عین حال نیم نگاهی هم به فرصت بازگشت به مربیگری دارم. دو یا سه ماه بیکار بودن خوب است اما بعد از آن سخت می‌شود.

آقای خاص در پایان تأکید کرد: من امیدوارم که فرصتی فراهم شود که بتوانم قوی‌تر از قبل به برگردم. برنامه من، همان برنامه قبلی‌ام به عنوان یک انسان و سرمربی و با هدف ارتقای خودم و بهتر شدنم است و به همین منظور من هر روز به حرفه‌ام که یکی از علاقه‌مندی‌هایم نیز هست، فکر می‌‌کنم. الان اما زمان خوبی برای صحبت درباره باشگاه‌‌ها نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjbj5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساری: هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای سال آینده است