تاریخ انتشار: 1397/11/30 01:19
کد خبر: 109520

والورده:رقیب ما در خانه ترسناک است

ارنستو والورده، لیون را رقیبی خطرناک برای تیمش ارزیابی کرد.
والورده:رقیب ما در خانه ترسناک است

ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لیون در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از یک رقیب سرسخت و جدالی دشوار گفت.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: به یک‌هشتم نهایی رسیدیم و مدت‌ها است منتظر رسیدن این بازی هستیم. مشتاق شروع این بازی بودیم و  به نظرم لیون هم همین احساس را دارد. آنها امسال هیچ باختی در لیگ قهرمانان اروپا نداشتند و در خانه تیمی ترسناک هستند. لیون فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کند، بازیکنان خلاق و تعیین کننده‌ای دارد و بازی فردا مطمئنا  خطرناک و پیچیده‌ خواهد شد. ما غیر از بازی با بیلبائو، دائم تیم حمله کننده و گلزنی بوده‌ایم.

والورده در ادامه افزود: اصلا به این فکر نمی‌کنم که بازی برگشتی هم وجود دارد. ما برای پیروزی آمده‌ایم و برد می‌خواهیم. اگر فکر کنیم بازی برگشتی هم هست، اشتباه بزرگی مرتکب شده‌ایم. سال گذشته وقتی به رم برخورد کردیم همه گفتند بهترین قرعه ممکن نصیبمان شده است. آن اظهارنظرها هیچ کمکی به ما نکرد. تا قبل از بازی برگشت  فقط یک باخت داده بودیم و بازی رفت را هم  4 - یک  برده بودیم اما باختیم و حذف شدیم. این بازی‌ها را نمی‌توان تحت هیچ شرایطی دستکم گرفت. همیشه باید با نهایت توان به میدان بروید و فشار را تحمل کنید. اخیرا با هم درباره رم حرف نزده‌ایم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjbkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 واکنش سرمربی بارسلونا به غیبت ستاره لیون