تاریخ انتشار: 1397/12/01 12:33
کد خبر: 109331

لیورپول باید بایرن را فعلا فراموش کند

اندی رابرتسون، مدافع لیورپول می‌‌گوید بسته ماندن دروازه این تیم مقابل بایرن مونیخ، نقش مهمی در صعود لیورپول به مرحله بعد چمپیونزلیگ بازی خواهد کرد.
لیورپول باید بایرن را فعلا فراموش کند

اندی رابرتسون، ستاره خط دفاعی لیورپول که در بازی دیشب این تیم مقابل بایرن مونیخ، یکی از بهترین‌های قرمزهای آنفیلد در فاز دفاعی بود می‌گوید بسته ماندن دروازه لیورپول در این بازی نقش مهمی در صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان خواهد داشت. هر چند رابرتسون اعتراف می‌کند که بایرن مونیخ از نتیجه بدست آمده در آنفیلد راضی‌تر است و حق دارد از کسب چنین نتیجه‌ای راضی باشد.

 

رابرتسون بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" البته شکی نیست که آنها از نتیجه 0-0 راضی‌تر هستند ولی اینکه ما توانستیم در خانه‌مان گل نخوریم و دروازه‌مان را بسته نگه داریم، در مراحل حذفی چمپیونزلیگ اهمیت خیلی زیادی دارد".

 

ستاره خط دفاع لیورپول در ادامه گفت:" ما می‌دانیم که در مونیخ، حتی اگر بتوانیم یک گل بزنیم چه اهمیتی دارد. چون اگر یک گل بزنیم آنها مجبور می‌شوند دست کم دو گل به ما بزنند تا بتوانند صعود کنند. برای همین است که می‌گویم شانس ما برای صعود بیشتر از آنها است".

 

 

رابرتسون در ادامه توضیحاتش اضافه کرد:" ما در بازی برگشت اگر بتوانیم کمی با دقت‌تر عمل کنیم شک ندارم که می‌توانیم در مونیخ به بایرن گل بزنیم".

 

رابرتسون معتقد است لیورپول باید این بازی را به صورت موقت به فراموشی بسپارد چون روز شنبه باید در لیگ برتر، در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد رفته و محکی دشوار را پشت سر بگذارد.

 

مدافع لیورپول در این باره گفت:" ما راه درازی در پیش داریم و باید موقتا این بازی را به فراموشی بسپاریم چون در روزهای آینده در لیگ برتر بازی‌های خیلی مهمی در پیش داریم که برای موفقیت در آنها لازم است فعلا بایرن را فراموش کنیم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwkqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به آمار کلوپ مقابل تیم‌های آلمانی