تاریخ انتشار: 1397/12/02 11:47
کد خبر: 109200

رونالدو شانسی برای کسب ششمین توپ طلا ندارد؟

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، نتوانست دوباره در خانه اتلتیکومادرید گلزنی کند.
رونالدو شانسی برای کسب ششمین توپ طلا ندارد؟

 با توجه به کارنامه درخشان رونالدو در بازی های پیشین با لباس رئال مادرید برابر رقیب همشهری، هواداران یوونتوس امیدوار به تکرار این عملکرد فوق العاده در بازی دیشب بودند اما یارگیری فشرده مدافعان روخی بلانکوس، اجازه هرگونه درخشش را از ستاره شماره 7 بیانکونری گرفت.

رونالدو که در این بازی در مقطعی درگیر حواشی با هواداران اتلتیکومادرید شده و عدد 5 را به نشانه قهرمانی متعدد خود با کهکشانی ها را به آنها نشان داد، در اوایل بازی می توانست با نواختن یک ضربه ایستگاهی تماشایی گلزنی کند اما یان اوبلاک مانع وی شد.

اما در ادامه دفاع منسجم تیم دیگو سیمئونه و البته نمایش هجومی این تیم کمتر اجازه خلق موقعیت را به یوونتوس داد و رونالدو تنها در دقایق پایانی بازی صاحب یک فرصت دیگر شد اما ضربه سر او در حالتی نامتعادل به بیرون رفت.

رونالدو در امور دفاعی نیز نمایش خوبی نداشت و در صحنه گل اول رائول خیمنز، توپ بعد از برخورد به وی تبدیل به موقعیت گل برای اتلتیکومادرید شد. همچنین روی صحنه گل دوم، رونالدو یارگیری خوبی نداشت و دیگو گودین در مقابل او موفق به نواختن ضربه ای دقیق و دو برابر کردن برتری تیمش شد.

در صورت عدم کسب موفقیت در لیگ قهرمانان با لباس یوونتوس، رونالدو شانس چندانی برای کسب ششمین توپ طلای خود نخواهد داشت و اگر آنها در دیدار برگشت برابر اتلتیکومادرید در تورین قادر به جبران این شکست تلخ نباشند، فصل زودتر از حد تصور برای ستاره یوونتوس به پایان خواهد رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457yvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیحات رونالدو در خصوص حرکت تحریک آمیزش