تاریخ انتشار: 1397/12/02 14:46
کد خبر: 109179

سردار آزمون: برای رسیدن به نتیجه دلخواه مان باید به سختی تلاش کنیم

ستاره 12 میلیون یورویی و ایرانی با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی با فنرباغچه در لیگ اروپا به سئوالات خبرنگاران روس حاضر در سالن پاسخ داد.
سردار آزمون: برای رسیدن به نتیجه دلخواه مان باید به سختی تلاش کنیم

امشب در یکی از مهم ترین بازی های دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا زنیت در ورزشگاه زیبا و هیجان انگیز کرستوفسکی بندر سن پطرزبورگ میزبان فنرباغچه خواهد بود تا با جبران شکست 1-0 دور رفت جواز صعود به مرحله بعد را دریافت کند.

در حالی که این دیدار به اولین حضور سردار آزمون مقابل دیدگان طرفداران پرشمار زنیت تبدیل شد، ستاره 12 میلیون یورویی به همراه سرگئی سماک به کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با تیم ترکیه ای رفت تا در حضور خبرنگاران روس به سئوالات پیرامون این بازی پاسخ دهد. متن گفتگوی این بازیکن با خبرنگاران به این شرح است.

*آیا به شرایط‌‌ تان در تیم جدید عادت کرده‌اید و برای حضوری کامل در یک مسابقه آماده هستید؟

حس خوبی دارم. این که بازی کنم یا ذخیره باشم به تصمیم مربی بستگی دارد. من و تمام بازیکنان باید پیرو دستورات سرگئی سماک باشیم.

*زنیت در این بازی به برد نیاز دارد. تیم‌تان برای رسیدن به پیروزی باید چه کند؟

این مساله به مربی بستگی دارد و وظیفه ما این است که دستورات او را اجرا کنیم. به نظرم مربیان زنیت، تیم فنرباغچه را به خوبی تحلیل کرده‌اند و برای رسیدن به نتیجه دلخواه مان باید به سختی تلاش کنیم. ما امشب باید ثابت کنیم یکی از مدعیان قهرمانی در اروپا هستیم.

* آیا بازی در خانه در این مسابقه و حمایت هواداران به زنیت کمک می‌کند؟

قطعا، هواداران بسیار خوبی داریم و آنها به خوبی از ما حمایت خواهند کرد و برای شاد کردن آنها به شدت تلاش می‌کنیم. از نظر هوادار از تیم حریف چیزی کم نداریم.

*اما فنرباغچه تیم بسیار خطرناکی است...

اهمیتی ندارد تیم حریف چقدر قوی و خطرناک باشد. باید ثابت کنیم ما هم تیم خوبی هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwklj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد تقوی: به موفقیت کنستانت در تراکتورسازی ایمان دارم