تاریخ انتشار: 1397/12/02 19:17
کد خبر: 109149

جنگ روانی یوونتوسی ها برای بازگشت تاریخی

یوونتوس شب گذشته در واندامتروپولیتانو با دو گل مغلوب اتلتیکو شد تا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

خوشبین ترین هوادار اتلتیکو هم تصور نمی کرد که تیم محبوبش بازی برابر یوونتوس را با دو گل اختلاف ببرد. اتلتیکو که در لالیگا هم اکثر بازی هایش را با نتایج 1-0 پیروز می شود، به قهرمان ایتالیا دو گل زد تا حالا شانس اول صعود به یک چهارم نهایی باشد.

یووه در بازی برگشت باید سه گل بزند و گلی هم دریافت نکند تا یک بازی تاریخی رقم بخورد.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، ساعاتی پس از اتمام بازی اولین کسی بود که سعی در بازگرداندن امید به جبهه یوونتوسی ها را داشت. او در حساب توئیتر خود نوشت:« 20 روز، 20 روز برای آماده شدن به منظور یک جدال مرگ و زندگی و در نهایت پیروزی. همه با هم تا به پایان.»

سپس حساب رسمی توئیتر باشگاه یوونتوس، توئیت کرد:« تورین یک میدان نبرد خواهد بود.»

کریستیانو رونالدو هم به شکست یوونتوس واکنش نشان داد و با خوشبینی از جبران سخن گفت:« شب سخت و دشواری بود. حالا اما به جبران امیدواریم.» 

او هنگام خروج از ورزشگاه نیز به خبرنگاران گفته بود:« من 5 قهرمانی اروپا دارم و اتلتیکو هیچی.»

لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس هم در صفحه اجتماعی خود نوشت:« ما خیلی هم زنده هستیم. بازی برگشت کاملا متفاوت خواهد بود. 90 دقیقه که هر یک از ما باید بیشترین توانش را در زمین بگذارد. در زمین و خارج از آن.»

جورجو کیه لینی، کاپیتان یووه نیز در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« باید خیلی زود از لحاظ ذهنی ریکاوری کنیم و خودمان را برای یک بازگشت تاریخی در تورین آماده کنیم. می توانیم این شکست را جبران کرده و راهی دور بعد شویم.»

هنوز هیچکس فراموش نکرده است که یوونتوس چگونه چند ماه پیش شکست 3-0 خانگی برابر رئال را در بازی برگشت پاسخ داد. یووه با سه گل در برنابئو پیش افتاد اما در نهایت گل دقیقه 97 رونالدو از روی نقطه پنالتی باعث حذف این تیم شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368yry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناکامی یوونتوس در جذب ستاره اتلتیکو مادرید