تاریخ انتشار: 1397/12/02 20:00
کد خبر: 109144

عکس | رابیو و تغییر ایجنت برای پیوستن به بارسلونا

آدرین رابیو در حال حاضر از فهرست خریدهای مدنظر بارسا خارج شده اما خود او به این انتقال اصرار دارد.
عکس | رابیو و تغییر ایجنت برای پیوستن به بارسلونا

قرارداد آدرین رابیو، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، در تابستان سال جاری به پایان می‌رسد و با توجه به گزارش‌های بسیاری که از عزم او برای جدایی از PSG خبر داده بودند، باشگاه‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن رابیو شده بودند.

رابیو پس از رد پیشنهادات متعدد تمدید قرارداد، از سوی سران باشگاه پاریسی با تنبیه مواجه شده و هفته هاست که اجازه حضور در تمرین گروهی و حتی رختکن تیم را ندارد. رابیو این روزها به صورت انفرادی در باشگاه تمرین می کند تا آمادگی بدنی خود را از دست ندهد.

طبق ادعای امروز نشریه لوپاریزین، رابیو با وجود داشتن پیشنهادات بسیار، خود به شدت علاقه مند است تا به بارسلونا بپیوندد و بر اساس تفاهم شفاهی مادرش با مدیران بارسا امیدوار است که سرانجام این انتقال صورت بگیرد.

بارسلونا حاضر بود 40 میلیون یورو برای انتقال او هزینه کند که شامل 15 میلیون یورو پاداش به مادرش و 10 میلیون یورو به خود بازیکن بود اما پس از جذب فرانکی دی یونگ، در حال حاضر او جایی در برنامه های خرید سران بارسا ندارد.

امروز نشریه اسپورت ادعا کرد که بارسلونا حاضر است در صورتی که خود رابیو قدمی رو به جلو بردارد، برای جذبش اقدام کند. در اولین اقدام، رابیو با مادرش به عنوان ایجنت قطع همکاری کرده و به دنبال یک مدیربرنامه جدید است تا بتواند نظر سران بارسلونا را دوباره به خود جلب کند.

طبق ادعای این نشریه، اریک آبیدال، مدیر فنی بارسلونا به محض مشخص شدن مدیر برنامه های رابیو حاضر است بار دیگر با این بازیکن بر سر میز مذاکره بنشیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjgnr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره فرانسوی از PSG شکایت می‌کند