تاریخ انتشار: 1397/12/03 11:39
کد خبر: 109089

یکه تازی حریف استقلال با درخشش ستاره های خود

الهلال عربستان با درخشش ستاره‌های خود موفق به پیروزی برابر الاتحاد شد.

در یکی از مسابقات هفته بیست و یکم لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم صدرنشین الهلال از ساعت ۲۰:۵۵ پنج‌شنبه شب در استادیوم ملک عبدالله جده به مصاف تیم رده پانزدهمی الاتحاد رفت.

نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید، اما از دقیقه ۶۵ با ورود سباستین جووینکو به زمین، الهلال شکل هجومی‌تری به خود گرفت و تنها دو دقیقه بعد از آن، روی توپ ارسالی از کرنر و با شوت روی پای پُر قدرت از بافتیمبی گومیس گلزنی کرد.

الهلال که به دنبال برتری پُر گل در حضور تماشاگران پُر تعدادش مقابل الاتحاد بود، در دقیقه ۸۲ با حرکتی که گومیس آغاز کرد، با پاس در عمق سباستین جووینکو و ضربه بغل پای سالم الدوسری گل دوم را به ثمر رساند و در این دیدار خارج از خانه به برتری ۲ بر صفر برابر الاتحاد دست یافت.

تیم الهلال عربستان که یکی از حریفان استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود و نخستین مسابقه خود در فصل جدید این رقابت‌ها را باید سه‌شنبه، چهاردهم اسفندماه برابر العین امارات برگزار کند، با برتری مقابل الاتحاد ۵۲ امتیازی شد تا با ۹ امتیاز و یک مسابقه بیشتر نسبت به النصر رده دومی، صدرنشین جدول لیگ حرفه‌ای عربستان بماند.

گفتنی است، الهلال عربستان در ۱۱ مسابقه اخیرش تنها دو تساوی داشته و در ۹ بازی دیگر به پیروزی رسیده تا درآستانه لیگ قهرمانان آسیا شرایط بسیار خوبی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qw8pp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها در این صورت رحمتی سنگربان شماره یک استقلال می شود!