تاریخ انتشار: 1397/12/03 21:40
کد خبر: 109000

احتمال محرومیت سیمئونه از دیدار برگشت با یووه

دیگو سیئونه ممکن است خیلی زود تاوان ژست زشت خود در بازی چهارشنبه اتلتیکو مادرید مقابل یوونتوس در ورزشگاه واندامتروپولیتانو را بدهد.
احتمال محرومیت سیمئونه از دیدار برگشت با یووه

 سیمئونه در جریان این بازی که با پیروزی ۲ بر صفر اتلتیکومادرید خاتمه یافت، پس از پیش افتادن تیمش از بانوی پیر، رو به سمت هواداران، ژستی ناپسند گرفت اما بعد از بازی هم کارش را توجیه کرد و گفت که با آن حرکتش که مشابه آن را در دوران بازیگری اش در لاتزیو هم انجام داده بود، قصد داشته شهامتش را برای میدان دادن به دیه گو کاستا و کوکه در ترکیب اصلی پس از خانه نشینی طولانی مدت ثابت کند. با این حال خیلی ها معتقدند که حرکت زشت سرمربی اتلتیکومادرید نوعی اعتراض به تصمیمات کمک داور ویدئویی (VAR) بوده که دو بار علیه تیمش قضاوت کرد.

در همین راستا نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا مدعی شده است که کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) فرآیند رسیدگی به حرکت سیمئونه را آغاز و برای تصمیم گیری در آن از گزارش داور مسابقه فلیکس زوایر و ناظر بازی استفاده خواهد کرد. در صورتی که تخلف سیمئونه ثابت شود، او ممکن است از همراهی تیمش در بازی برگشت در تورین محروم شود و از روی سکوها باید بازی را تماشا کند. بازی برگشت دو تیم ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) در ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457yz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سیمئونه: خوشحالم که کالینیچ برایمان گل زد