تاریخ انتشار: 1397/12/05 14:52
کد خبر: 108791

مالک PSG : نیمار پاری‌سن‌ژرمن را ترک نخواهد کرد

مالک و رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن احتمال پیوستن ستاره برزیلی این تیم به رئال مادرید را رد کرد.
مالک PSG : نیمار پاری‌سن‌ژرمن را ترک نخواهد کرد

ناصر الخلیفی که روز گذشته گفته بود نیمار و کیلیان امباپه 2000 درصد در پاری‌سن ‌ژرمن خواهند ماند و احتمال جدایی این دو بازیکن از این باشگاه فرانسوی را رد کرده بود، بار دیگر تأکید کرد ستاره برزیلی تیمش فروشی نیست، بازیکنی که در ماه‌های اخیر بحث احتمال پیوستنش به رئال مادرید و یا احتمال بازگشتس به بارسلونا مطرح شده است.

الخلیفی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با اسپانسر جدید باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی «مارکا» گفت: نه رئال مادرید و نه هیچ باشگاه دیگری در جهان نیازی نسبت به ما زنگ بزنند و در مورد احتمال فروش نیمار و بازیکنان دیگر با ما صحبت کنند. رئال مادرید به خوبی می‌داند که نیمار فروشی نیست و او تابستان پیش‌رو پاری‌سن‌ژرمن را ترک نخواهد کرد. ما رابطه فوق‌العاده‌ای با نیمار و پدرش داریم.

رئیس و مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همچنین در خصوص تبدیل شدن کیلیان امباپه به جوانترین بازیکن تاریخ لوشامپیونه که به رکورد 50 گل‌زده می‌رسد، اظهار داشت: کیلیان همین حالا هم اسطوره باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است. او این کار را در حالی که تنها 20 سال دارد، انجام داد. امباپه قهرمانی در جام جهانی را هم تجربه کرده و به همراه نیمار یکی از پنج بازیکن برتر جهان است. رابطه پاری‌سن‌ژرمن و کیلیان رابطه طولانی‌مدتی است چون احترام متقابلی بین دو طرف وجود دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vjrrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسا با والورده برای تمدید قرارداد به توافق رسید