تاریخ انتشار: 1397/12/08 10:40
کد خبر: 108435

هیچکس با گرت بیل درگیر نیست!

درحالیکه بازیکنان رئال مادرید برای ال‌‌کلاسیکوی امروز آماده می‌شوند، آخرین جلسه تمرینی رئال نشان داد ک ماجرای درگیری گرت بیل و لوکاس واسکز در این تیم حل و فصل شده است.
هیچکس با گرت بیل درگیر نیست!

خبرنگاران حاضر در آخرین جلسه تمرین رئال مادرید، پیش از ال‌کلاسیکوی امروز، به این نتیجه رسیدند که ماجرای درگیری گرت بیل و لوکاس واسکز، دو ستاره رئال حل و فصل شده و رئال با هماهنگی تیمی حداکثری به مصاف بارسا خواهد رفت.

بیل چند روز پیش بعد از گلی که به ثمر رساند، زمانی که واسکز به دنبال او می‌دوید تا در شادی بعد از گلش با او همراهی کند، به واسکز واکنشی خشمگین نشان داده بود و این حرکت باعث شده بود خبرها و شایعات زیادی مبنی بر مشکلات گسترده بیل در رختکن رئال منتشر شده و حتی ادعا شود که بازیکنان رئال عملا گرت بیل را بایکوت کرده‌اند.

اما درحالیکه شاگردان سانتیاگو سولاری باید در عرض یک هفته در دو ال‌کلاسیکو به مصاف بارسلونا بروند آخرین جلسه تمرینی رئال پیش از دربی چهارشنبه برای خبرنگاران اهمیت زیادی داشت. همه می‌خواستند ببینند آیا جو سنگین در تیم رئال به دلیل ناراحتی بازیکنان این تیم از گرت بیل و ناراحتی گرت بیل از آنها، در تمرینها به چشم می‌خورد یا نه؟

اما در جلسه تمرین هیچ نشانه‌ای از وجود تنش بین گرت بیل و هم‌تیمی‌هایش دیده نمی‌شد. با اینکه سانتیاگو سولاری استفاده از وینیسیوس را به بیل ترجیح می‌دهد ولی در این جلسه تمرینی، رابطه خوبی بین بیل و وینیسیوس به چشم می‌خورد. سولاری هم که بعد از پیروزی رئال مقابل لوانته با گل پیروزی‌بخش بیل، شخصیت او را ستوده بود در این جلسه تمرینی از وضعیت تیمش راضی به نظر می‌رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxzgq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره رئال در راه تاتنهام