تاریخ انتشار: 1397/12/09 10:45
کد خبر: 108313

کلوپ:شاهد یک بازی فوق العاده بودیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با تمجید از شاگردانش به خاطر پیروزی 5-0 مقابل واتفورد از آنها خواست با همین کیفیت به درخشش در لیگ برتر ادامه دهند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
کلوپ:شاهد یک بازی فوق العاده بودیم

لیورپول دیروز در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد به  مصاف واتفورد رفت و در بازی‌ای که از سوی بسیاری از کارشناسان به عنوان یکی از حساس‌ترین بازی‌های قرمزها در فصل اخیر معرفی شده بود با درخششی خارق‌العاده توانست واتفورد را با پیروزی 5-0 بدرقه کند. شاگردان کلوپ حالا در پایان هفته بیست و هشتم با 69 امتیاز و یک امتیاز بیشتر از نزدیک‌ترین رقیب‌شان منچسترسیتی صدرنشین جدول لیگ برتر هستند.

کلوپ در پایان بازی گفت:" امروز شاهد یک بازی فوتبال خارق‌العاده بودیم. من برای بچه‌ها خیلی خوشحالم چون آنها لیاقت این پیروزی را داشتند".

یورگن کلوپ در ادامه گفت:" بازی ما نمونه عالی‌ای بود که نشان می‌داد فوتبال را چطور باید بازی کرد. حالا ما باید این نمونه را بارها و بارها تکرار کنیم. ما امشب در فاز دفاعی عالی و روان بازی کردیم. این بازی دقیقاً همان چیزی بود که من می‌خواستم".

یورگن کلوپ در پاسخ به پرسشی درباره نمایش محمد صلاح گفت:" صلاح که امشب باورنکردنی بود. او امشب طوری بازی کرد که واقعا هیچ فوتبالیستی به جز خودش نمی‌تواند بازی کند. رویهم‌رفته همه بازیکنان من در این بازی عالی بودند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpg88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازگشت راجرز به جزیره با واکنش کلوپ روبرو شد