تاریخ انتشار: 1397/12/09 13:56
کد خبر: 108287

ساری: حرکت کپا باعث نمی‌‌شود که جایگاهش را به عنوان گلر شماره یک تیم از دست بدهد

فوتبال جهان - سرمربی چلسی تأکید کرد که دروازه‌بان اسپانیایی این تیم با وجود جنجالی که به راه انداخته همچنان سنگربان شماره یک آبی‌پوشان لندن است.
ساری: حرکت کپا باعث نمی‌‌شود که جایگاهش را به عنوان گلر شماره یک تیم از دست بدهد

مائوریتزیو ساری پس از پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال چلسی مقابل تاتنهام در هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس به جنجال اخیر کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی تیمش در بازی برابر منچسترسیتی اشاره و تأکید کرد حرکت او باعث نمی‌‌شود که جایگاهش را به عنوان سنگربان شماره یک تیم از دست بدهد.

ساری که برای بازی مقابل تاتنهام کپا را در فهرست بازیکنانش قرار نداد، درباره این دروازه‌بان اسپانیایی که به خاطر خودداری از تعویض شدن با ویلی کابایرو در فینال جام اتحادیه از حقوق یک هفته‌اش هم محروم شد، به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم کنار گذاشتن کپا از لیست تصمیم درستی بود. کپا مرتکب اشتباه بزرگی شده و تاوانش را به باشگاه داد و بعد از آن هم باید تاوان اشتباهش را به تیم می‌داد. فکر می‌کنم که دیگر کافی است.

وی ادامه داد: کپا از فردا در کنار ما خواهد بود. نمی‌دانم که او در بازی بعدی (مقابل فولام) به میدان خواهد رفت یا نه اما در یکی از دو بازی بعدی‌‌‌مان مطمئناً در ترکیب خواهد بود.  نمی‌توانیم او را به خاطر اشتباهش بکشیم. زمانی که شما جوان هستید، ممکن است مرتکب اشتباهاتی شوید. مهمترین چیز این است که قدرت درک داشته باشید و به اشتباه‌تان پی ببرید. پس برای من این داستان دیگر تمام شده است. کپا دروازه‌بان اول ما می‌ماند؟ البته.

پیروزی چلسی روحیه این تیم و سرمربی آن را که به خاطر ناکامی‌های اخیر تحت فشار فراوانی قرار داشت ارتفا داد. این تیم پیش از فتح دربی، در سه بازی از 4 بازی‌اش در لیگ برتر مغلوب شده و به همین دلیل به رده ششم جدول سقوط کرده بود. با این حال سرمربی ایتالیایی آبی‌های لندن نگران آن بود که پیروزی‌های تیمش ثبات نداشته باشد.

ساری افزود: مهمترین چیز این است که به عملکرد و نتایج‌مان ثبات بدهیم. همانطور که خودتان خیلی خوب می‌دانید، نتیجه گرفتن در لیگ برتر انگلیس خیلی سخت است. ماه گذشته ما دو یا سه بار مقابل تاتنهام، یک بار مقابل منچسترسیتی و یک بار مقابل منچستریونایتد بازی کردیم. ثبات دادن به نتایج کار آسانی نیست اما باید امتیاز بگیریم. برد امشب برای ما بسیار مهم بود چون داریم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می‌جنگیم. نمی‌دانم اما شاید با این نتیجه بتوانیم تاتنهام را در کورس 4 تیم بالای جدول به چالش بکشیم. فاصله خیلی زیاد است، 7 امتیاز، اما شاید بتوانیم که البته کار آسانی نیست. همچنین این برد برای بهبود رابطه میان ما و هواداران‌مان بسیار خوب است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2olgoo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موراتا: دیدار با یوونتوس می تواند برای ما مانند یک فینال باشد