تاریخ انتشار: 1397/12/12 11:10
کد خبر: 107973

کوواچ:این همان چیزی است که من از بایرن انتظار داشتم

درحالیکه بایرن مونیخ با پیروزی 5-1 مقابل مونشن گلادباخ با دورتموند صدرنشین هم‌امتیاز شد، نیکو کوواچ بعد از بازی گفت تنها به تیم خود فکر می‌کند و علاقه‌ای به صحبت درباره دورتموند ندارد.
کوواچ:این همان چیزی است که من از بایرن انتظار داشتم

بایرن مونیخ دیروز در خانه مونشن‌ گلادباخ موفق به کسب نتیجه‌ای عالی شد و با پیروزی مقتدرانه 5-1 خود را به دورتموند صدرنشین رساند و با این تیم هم‌امتیاز شد. اما نیکو کوواچ، سرمربی بایرن در پایان بازی گفت با اینکه تیمش برای رسیدن به رقیب بزرگ خود در فصل جاری بوندس‌لیگا کار بزرگی انجام داده ولی او علاقه‌ای به فکر کردن و صحبت درباره رقیب ندارد و تنها به تیم خود فکر می‌کند.

این دورتموندی‌ها بودند که راه را باز کردند تا بایرن سرانجام بتواند به آنها برسد. شکست 2-1 دورتموند مقابل آوگسبورگ ضعیف بود که به شاگردان کوواچ اجازه داد با پیروزی متقدرانه دیروز، خود را در بالای جدول و در کنار دورتموند ببینند.

کوواچ بعد از بازی گفت:" نمی‌خواهم درباره دورتموند حرف بزنم. ما فقط راجع به خودمان صحبت می‌کنیم. به نظرم تیم ما در حال حاضر خیلی خوب کار می‌کند. ما از 12 بازی اخیرمان 11 پیروزی بدست آورده‌ایم و این همان چیزی است که من از بایرن انتظار داشتم".

سرمربی بایرن مونیخ در ادامه گفت:" من از بازی خیلی راضی‌ام. البته ما می‌توانستیم یکی دو گل دیگر بزنیم چون واقعا امکانش را داشتیم".

کوواچ در ادامه اظهاراتش اضافه کرد:" ما می‌دانیم که در این فصل هر چیزی ممکن است. برای همین باید آرامش خودمان را حفظ کنیم. ما فقط به این فکر می‌کنیم که در هر بازی با تمام قوا به میدان برویم و هر کاری از دستمان برمی‌آید برای قهرمانی بایرن انجام دهیم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368g5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بعید است کومان به دیدار برگشت با لیورپول برسد!