تاریخ انتشار: 1397/12/13 11:31
کد خبر: 107858

نیمار:در حال حاضر نمی خواهم پاریس را ترک کنم

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، در مورد احتمال انتقال به رئال مادرید صحبت کرد.
نیمار:در حال حاضر نمی خواهم پاریس را ترک کنم

اخبار زیادی در مرد احتمال انتقال نیمار در تابستان پیش رو به رئال مادرید مطرح شده است اما ستاره برزیلی ضمن بیان این موضوع که هیچ کس از آینده خبر ندارد، مدعی شد فعلا از حضور در پاری سن ژرمن رضایت دارد.

نیمار گفت: "آیا من علاقمند به انتقال به رئال مادرید هستم؟ آنها یکی از بزرگترین باشگاه های جهان هستند و نام هر بازیکنی که برای انتقال به رئال مادرید مطرح بشود آن بازیکن برای حضور در این تیم تحریک می شود اما به خدا قسم من هرگز تا به حال در مورد بازی کردن برای رئال مادرید صحبت نکرده ام. من در پاریس خوشحال بوده و شرایط خوبی دارم، اما در مورد آینده هیچ کس چیزی نمی داند.

قطعا رئال مادرید تیمی بزرگ و یکی از بهترین باشگاه های جهان است و من نیز احترام زیادی برای آنها قائل هستم، اما امروز من خودم را در پاریس می بینم.

هدف من این بود که برای بارسلونا بازی کنم، این رویای من بود که به آن رسیدم و این مسئله را همه می دانند. از زمانی که بچه بودم در این رویا به سر می بردم و در نهایت به هدفم رسیدم. زندگی فوتبالیست بسیار سریع می گذرد و ممکن است اتفاقاتی در لحظات غیر منتظره رخ دهد، هیچ کس نمی داند فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. امروز من در پاریس بسیار خوشحال هستم و تمام فکر و ذکر این باشگاه است. در حال حاضر نمی خواهم پاریس را ترک کنم اما هیچ کس نمی داند سه ماه دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jw9pe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تلاش PSG برای فرار از پروژه رئال مادرید- نیمار