تاریخ انتشار: 1397/12/14 14:25
کد خبر: 107706

ادعای توتواسپورت؛ تلاش یوونتوس برای جذب آسنسیو

روزنامه ایتالیایی توتواسپورت مدعی شد باشگاه یوونتوس برای جذب مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، برنامه‌ریزی کرده و حتی با این مهاجم اسپانیایی رئال تماس‌ گرفته است.
ادعای توتواسپورت؛ تلاش یوونتوس برای جذب آسنسیو

روزنامه ایتالیایی توتواسپورت می‌گوید مارکو آسنسیو، بازیکن 23ساله و ناراضی رئال مادرید، هدف باشگاه ایتالیایی یوونتوس قرار گرفته و یووه مصمم است او را در اولین فرصت به تورین منتقل کند. آسنسیو در فصل جاری در 20 بازی خود برای رئال تنها موفق به زدن یک گل شده و روز شنبه در جریان شکست رئال در ال‌کلاسیکو نیمکت‌نشین بود.

این واقعیت که آسنسیو در فصل جاری 17 بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بسیاری از تحلیلگران را به این نتیجه رسانده که او به احتمال زیاد در پایان فصل رئال را ترک خواهد کرد.

توتواسپورت می‌گوید باشگاه یوونتوس از همین حالا تلاش خود برای جذب آسنسیو را آغاز کرده و به احتمال زیاد مقصد بعدی این مهاجم اسپانیایی خواهد بود.

آسنسیو در دو فصل گذشته، زمانی که زیدان سکان هدایت رئال را به عهده داشت، در جریان دو قهرمانی این تیم در چمپیونزلیگ یکی از بازیکنان فیکس و مهره‌های اصلی رئال بود اما در فصل جاری، چه در دوران خولن لوپتگی و چه در دوران سانتیگو سولاری، با بی‌مهری مربیان روبرو شده و از این وضعیت ناراضی است.

تنها گل این فصل آسنسیو در لالیگا در ماه سپتامبر مقابل اسپانیول به ثمر رسیده ولی آسنسیو علاوه بر آن، در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ در مقابل آژاکس هم موفق به گلزنی شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bn8l8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مارسلو خطاب به مدیران رئال مادرید: میخواهم به یوونتوس بروم