تاریخ انتشار: 1397/12/14 15:44
کد خبر: 107698

هیجان و عصبانیت سرمربی سابق پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد

سرمربی تیم قاسم پاشای ترکیه در جریان بازی روز گذشته تیمش دچار مشکل شد و به بیمارستان انتقال یافت.
هیجان و عصبانیت سرمربی سابق پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد

یم قاسم پاشا روز گذشته در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم سوپر لیگ ترکیه مقابل ترابزون اسپور قرار گرفت. این مسابقه با توجه به حضور مصطفی دنیزلی مربی پرآوازه ترک تبار روی نیمکت قاسم پاشا و از سوی دیگر حضور مجید حسینی و وحید امیری در ترکیب ترابزون اسپور می توانست جذابیت های زیادی برای علاقه مندان به فوتبال ایران داشته باشد. مساله مهم اما بالا رفتن فشار خون سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی قاسم پاشا و انتقال او به بیمارستان بود.

در مسابقه مذکور ترابزون اسپور در نیمه اول دوبار دروازه قاسم پاشا را باز کرد و این موضوع موجبات عصبانیت سرمربی سابق پرسپولیس و پاس تهران را فراهم کرد. دنیزلی که از عملکرد شاگردانش در نیمه اول بسیار ناراحت بود، از شدت هیجان فشار خونش بالا رفت و به همین خاطر مورد معاینه پزشک تیم قاسم پاشا قرار گرفت. بعد از معاینه دنیزلی در نهایت او با اصرار پزشک تیم راهی بیمارستان شد و به همین خاطر نتوانست در نیمه دوم مسابقه روی نیمکت بنشیند. بر این اساس هدایت قاسم پاشا را در نیمه دوم سرپ یحییت دستیار دنیزلی انجام داد و جالب اینکه در غیاب سرمربی، این تیم موفق شد دو گل خورده را جبران کند و بازی با تساوی دو بر دو پایان یابد.

دنیزلی در بین دو نیمه مسابقه به بیمارستان انتقال یافت تا زیر نظر باشد اما معاینه او زمان زیادی طول نکشید و پزشکان تشخیص داد که خطر خاصی این مربی پرآوازه را تهدید نمی کند و او فقط باید با استراحت به شرایط ایده آل برگردد.

حضور دنیزلی در بیمارستان باعث نگرانی بسیاری از فوتبالدوستان شد و به همین خاطر در همان زمان تعدادی از رسانه ها برای پوشش اخبار مربوط به این مربی همراه او راهی بیمارستان شدند. دنیزلی بعد از اینکه از نظر جسمانی شرایط خوبی پیدا کرد و قادر به صحبت کردن شد، مقابل دوربین تلویزیون اسکورر قرار گرفت و در حالی که لبخند بر لب داشت اینطور به موضوع پیش آمده برایش واکنش نشان داد: «این اتفاقات طبیعی است و برای هر کسی ممکن است پیش بیاید. من عصبانی شدم و دکتر تیم فشار خونم را گرفت و با اصرار او به بیمارستان آمدیم. این برای من عجیب نیست چون هر هفته باید فشار خونم را چک کنم. حالم مساعد است و فقط باید با استراحت بیشتر بتوانم سرحال تر شوم.»

بعد از اظهارات دنیزلی دکتر «کیم پاشا» هم درباره وضعیت دنیزلی اینطور توضیح داد: «مشکلی نیست. ما فقط می خواستیم فشار خون ایشان را چک کنیم و حالشان خوب است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279nr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان بازگشت هافبک مصدوم پرسپولیس مشخص شد