تاریخ انتشار: 1397/12/16 10:42
کد خبر: 107504

سولشر:چمپیونزلیگ یعنی این!

بعد از صعود دراماتیک منچستریونایتد به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان، با یک بازگشت رویایی در پاریس و در مقابل PSG، سرمربی این تیم در پایان بازی گفت ما اینطور تیمی هستیم.
سولشر:چمپیونزلیگ یعنی این!

منچستریونایتد دیشب در حالی در پاریس به مصاف پاری سن ژرمن رفت که بازی رفت در اولدترافورد را 2-0 باخته بود. اما دو گل روملو لوکاکو و پنالتی‌ای که توسط VAR به یونایتد هدیه داده شده و توسط مارکوس راشفورد به ثمر رسید باعث شد یونایتد با نتیجه 3-1 پیروز شده و با حساب گلهای بیشتر در خانه حریف راهی مرحله بعدی شود. اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت یونایتد در پایان بازی به تمجید از تیم خود پرداخت و گفت ما اینطور تیمی هستیم.

سولسشر در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" این باشگاه همینطور است. ما اینطور تیمی هستیم. چمپیونزلیگ یعنی این".

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" ما می‌توانیم تا قهرمانی پیش برویم. بله در این شکی نیست. ولی فعلا باید منتظر قرعه‌کشی بمانیم و بازی به بازی با تمرکز بالا به فکر پیشروی باشیم".

سولسشر اضافه کرد:" امشب یک شب منچستریونایتدی بود. ما برنامه مشخصی داشتیم و با اعتماد به بچه‌ها امیدوار بودیم که با پیاده شدن آن برنامه موفق شویم. بازیکنان ما امشب واقعا عالی بودند. آنها با تمرکز بالا بازی کردند و به همه نکاتی که در تمرینها کار کرده بودیم عمل کردند. بازی امشب کیفیت خیلی بالایی داشت".

سرمربی یونایتد اضافه کرد:" گل اول ما خیلی مهم بود. ما برای زدن گل اول برنامه‌ریزی کرده بودیم ولی انتظار نداشتیم بعد از دو دقیقه به گل برسیم. بعد از آن بود که درهای فرصتها به روی ما باز شد و عطش‌مان برای گلزنی افزایش پیدا کرد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bp5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب اصلی پاری سن ژرمن و یونایتد