تاریخ انتشار: 1397/12/16 14:18
کد خبر: 107476

بارتز: ارزش‌ها و غرور فرگوسن پشت پیروزی منچستریونایتد بود

سنگربان سابق تیم ملی فوتبال فرانسه می‌گوید که غرور و ارزش‌های فراموش نشده فرگوسن در شیاطین سرخ دلیل اصلی پیروزی این تیم بود.
بارتز: ارزش‌ها و غرور فرگوسن پشت پیروزی منچستریونایتد بود

و به نقل از لوپاریزین، پاری سن ژرمندر دیدار برابر منچستر یونایتد با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد تا با وجود پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت از صعود به دور بعد بازبماند.

فابین بارتز سنگربان سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و منچستر یونایتد بعد از بازی گفت: پاری سن ژرمن به حریف خود و فوتبال احترام نگذاشت. وظیفه نخست هر ورزشکاری این است که در درجه نخست به حریف احترام گذارد. از نظر فنی پاری سن ژرمن تیم برتر میدان بود و در اولدترافورد هم چنین چیزی را ثابت کرد و با دو گل به پیروزی رسید.

او ادامه داد: پاری سن ژرمن تمرکز لازم را در این دیدار نداشت. در دیدارهای بزرگ هر تیمی که اشتباهات کمتری داشته باشد به پیروزی می‌رسد نه تیمی که بهتر بازی می‌کند. پاری سن ژرمن در ۲۰۱۷ با ریمونتادای بارسلونا حذف شد و این باز هم تکرار شد. آنها از آن بازی درس نگرفتند و بار دیگر تن به شکست دادند.

بارتز که سابقه حضور در منچستر یونایتد را هم در کارنامه دارد، افزود: نباید نقش سولسشایر را نادیده گرفت. اومدتها زیر نظر فرگوسن بازی کرد و به صورت کامل از این مربی درس یاد گرفت. او به خوبی چنین فشارهایی را تجربه کرده است. ارزش‌ها و غرور فرگوسن پشت این پیروزی بود. در دیدار شب گذشته پاری سن ژرمن نشان داد که هنوز تیم بزرگی نشده است. آنها به تواضع نیاز دارند.

سنگربان سابق تیم ملی فرانسه درباره اشتباه بوفون گفت: بوفون شخصیت بزرگی دارد اما او روی آن توپ اشتباه کرد و نتوانست واکنش خوبی از خود نشان دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bpv7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راه‌کار لیپی برای شکست دادن ایران