تاریخ انتشار: 1397/12/18 01:07
کد خبر: 107317

وقتی اسطوره وارد عمل می‎شود؛ توتی از فعالیت‌های مونچی در رم ناراضی بود

فرانچسکو توتی پس از آویختن کفش هایش به کادر مدیریتی رم اضافه شد اما در طول ماه های اخیر فقط حضوری نمادین داشت و کمتر در امور باشگاه دخالت می کرد. او به عنوان دستیار مونچی، عملا نقشی محوری در فعالیت های باشگاه نداشت اما به نظر می رسد سرانجام او در اجرایی شدن تصمیمی حساس و مهم، تاثیر غیرقابل انکاری داشته است.
وقتی اسطوره وارد عمل می‎شود؛ توتی از فعالیت‌های مونچی در رم ناراضی بود

توتی به عنوان دستیار مونچی، به طور مستقیم زیر نظر او فعالیت می کرد اما اسطوره رم شخصا بدون توجه به نظر مونچی و با کنار زدن او در سلسله مراتب مدیریتی باشگاه، مستقیما با جیمز پالوتا ارتباط برقرار کرده است. مونچی پس از شکست رم مقابل پورتو همچنان روی ادامه همکاری با دی فرانچسکو تاکید داشت؛ مونچی با اطمینان از جایگاهش، قصد داشت به فعالیت خود در رم ادامه بدهد و اصلا برنامه ای برای کناره گیری از کادر مدیریتی باشگاه نداشت. در سوی مقابل جیمز پالوتا پس از چند مرحله کنار آمدن با شرایط رم، از باخت مقابل پورتو به ستوه آمده بود و اعتماد خود نسبت به مونچی و دی فرانچسکو را به طور کامل از دست داد.

مونچی انتظار داشت ادامه فعالیت دی فرانچسکو در رم یا انتخاب مربی آینده با نظر مستقیم او انجام شود اما در عوض سایر مدیران رم و در راس آنها فرانچسکو توتی از این شرایط خسته شده و معتقدند بودند بازیکنان رم به پیامی قاطع و یک شوک از سوی باشگاه نیاز دارند. از نظر توتی و سایر مدیران رم، ادامه دادن با این وضعیت و عدم تغییر، باعث بی انگیزگی بازیکنان می شد و عملا به معنی رضایت باشگاه از نتایج این فصل است. کادر مدیریتی رم روی پائولو سوسا و روبرتو دونادونی به عنوان جانشین دی فرانچسکو نظر داشتند اما این دو مربی حاضر به همکاری با رم با قراردادی کوتاه مدت نبودند. در عوض فرانچسکو توتی ایده بازگشت کلودیو رانیری به رم را به میان آورده و دنیله ده روسی از او حمایت کرده است.

توتی بدون اطلاع مونچی، در همان پرتغال مستقیما پیشنهاد همکاری با رانیری را به پالوتا مطرح می کند و رئیس آمریکایی رم آنرا می پذیرد. مونچی تا بازگشت به رم از اوضاع بی خبر بود و وقتی بحث بازگشت رانیری به رم جدی تر شد، او تازه از اوضاع مطلع شد. مونچی متوجه شد جایگاهش در باشگاه متزلزل شده است، بنابراین از پالوتا درخواست کرد به طور دوجانبه با قطع همکاری اش با باشگاه موافقت کند. پالوتا نیز سریعا درخواست او را قبول کرد. مدیر اسپانیایی، حتی پس از شکست مقابل پورتو به پروژه خود با دی فرانچسکو ایمان داشت اما توتی و بقیه با حمایت پالوتا، شرایط را متحول کردند.

پس از این اتفاق، مشخص شد فرانچسکو توتی و جیمز پالوتا از فعالیت های مونچی در باشگاه رضایت ندارند و سرانجام توتی شخصا وارد عمل شده و با مهیا کردن شرایط حضور رانیری در رم بدون اطلاع مونچی، به طور غیرمستقیم او را به سمت درب خروجی باشگاه هدایت کرده است. توتی نسبت به شخصیت مونچی شناخت کاملی داشت و می دانست مدیر اسپانیایی پس از این اتفاق حاضر نمی شود به فعالیتش در رم ادامه بدهد.

پس از تحولات دو روز اخیر، نقش و جایگاه توتی در کادر مدیریتی رم افزایش یافته است و تقریبا آوردن رانیری برای نجات ادامه فصل، قمار او بوده است. توتی حالا جایگاه ویژه ای نزد جیمز پالوتا دارد و عملا نایب رئیس جالوروسی در غیاب پالوتا است. به همین دلیل است که شایعه بازگشت والتر ساباتینی مطرح شده است؛ رابطه او با پالوتا به شدت تیره است اما شاید توتی اوضاع را آرام کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwywn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ده روسی در آستانه تمدید دو ساله قرارداد با آ اس رم