تاریخ انتشار: 1397/12/18 11:28
کد خبر: 107298

درخواست باشگاه لیورپول از سازمان لیگ

به گزارش روزنامه میرر، باشگاه لیورپول از سازمان لیگ برتر انگلیس خواسته بعد از شروع تحقیقات یوفا درباره رقیبش منچسترسیتی، لیگ برتر هم تحقیقات مجزایی درباره هزینه‌های سیتی را آغاز کند.
درخواست باشگاه لیورپول از سازمان لیگ

یوفا اخیراً اعلام کرد بعد از آنکه اسناد درز پیدا کرده به رسانه‌ها نشان داد که منچسترسیتی ممکن است قوانین بازی جوانمردانه مالی را زیر پا گذاشته و هزینه‌هایی غیرقانونی انجام داده باشد، تحقیقات از این باشگاه را آغاز کرده است.

حالا میرر گزارش می‌دهد که رقیب اصلی سیتی در فصل جاری لیگ برتر، باشگاه لیورپول و یک باشگاه دیگر لیگ برتری که مثل لیورپول مالکین آمریکایی دارد، با ارائه درخواست‌هایی به سازمان لیگ برتر انگلیس از این سازمان خواسته‌اند تحقیقات خود را درباره شرایط مالی و هزینه‌های سیتی آغاز کند.

سازمان لیگ برتر انگلیس بعد از این درخواست‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد:" سازمان لیگ برتر در گذشته با باشگاه منچسترسیتی تماس گرفته و از این باشگاه خواسته درباره اتهامات جدید اطلاعاتی در اختیار سازمان لیگ بگذارد. سازمان لیگ در حال حاضر با این باشگاه در دیالوگ به سر می‌برد. لیگ برتر قوانین مالی دقیقی دارد و در مواردی مثل استخدام بازیکنان از آکادمی جوانان و مالکیت طرف ثالث، از دستورالعمل‌های محکمی برخوردار است".

سازمان لیگ برتر در ادامه اطلاعیه خود آورده:" ما در حال بررسی این مسائل هستیم و به باشگاه منچسترسیتی فرصت کافی خواهیم داد تا مسائل مطرح شده در اتهامات اخیر را برای سازمان توضیح دهد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279ngn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کلوپ سراغ توپ جمع کن ها رفت