تاریخ انتشار: 1397/12/18 13:32
کد خبر: 107282

پایان اختلافات دو ستاره مشهور فوتبالی

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید به دنبال بهیود روابط خود با کریستیانو رونالدو است.
پایان اختلافات دو ستاره مشهور فوتبالی

در ابتدای فصل و بعد از جدایی رونالدو از رئال مادرید و انتقال به یوونتوس، روابط او با باشگاه سابق خود و در راس آن سرخیو راموس تیره و تار شد و طرفین علیه یکدیگر صحبت هایی را مطرح کردند اما به نظر می سد دوباره روابط در حال بهبود یافتن است.

 

راموس و رونالدو با آنفالو کردن یکدیگر در اینستاگرام، نشان دادند دیگر علاقه ای به ادامه رابطه با هم ندارند و بسیاری از بازیکنان رئال مادرید در ابتدای فصل در مصاحبه هایی جداگانه مدعی شدند مشکلی بابت جدایی رونالدو وجود ندارد و آنها به راحتی قادر به پر کردن جای خالی این ستاره پرتغالی خواهند بود؛ ادعایی که البته نتایج اخیر عکس آن را اثبات می کند.

 

چند ماه قبل رونالدو در مصاحبه ای مدعی شد یوونتوس شبیه یک خانواده است و اینگونه به رئال مادرید طعنه زد اما این مصاحبه نیز از سوی سرخیو راموس بی پاسخ نماند تا اختلافات به اوج برسد.

 

اما کادنا سر مدعی شد دیروز سرخیو راموی طی تماسی با کریستیانو رونالدو، از او به خاطر اتفاقات اول فصل و واکنش بازیکنان رئال مادرید علیه ستاره پرتغالی، از وی عذرخواهی کرد. همچنین رونالدو و راموس دوباره یکدیگر را در اینستاگرم فالو کردند تا اختلافات ابتدای فصل اینگونه حل و فصل شود.

 

سرخیو راموس و رونالدو در کنار هم در رئال مادرید سالهایی فوق العاده را سپری کرده و یکی از درخشان ترین مقطع تاریخ این باشگاه را رقم زدند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwkpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنده شدن در رئال مادرید ژنتیکی است