تاریخ انتشار: 1397/12/19 10:37
کد خبر: 107187

واکنش گواردیولا به خبر توافقش با یوونتوس

سرمربی منچسترسیتی اعلام کرد اخبار منتشر شده درباره توافق او با یوونتوس برای فصل بعد صحت ندارد.
واکنش گواردیولا به خبر توافقش با یوونتوس

و به نقل از دیلی میل، در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها منچسترسیتی با نتیجه ۳ بر یک واتفورد را شکست داد. رحیم استرلینگهت‌تریک کرد و ستاره تیمش در این دیدار بود. با این نتیجه منچسترسیتی موقتاً اختلاف خود را با لیورپول در صدر جدول به ۴ امتیاز افزایش داد.

پپ گواردیولا درباره اینکه یکی از گل‌های این تیم آفساید بوده و داور به نفع تیم او اشتباه کرد گفت: حدس می‌زدم که اولین سوال در نشست خبری این باشد. باید بگویم که تیم من با شایستگی برنده شد و کاملاً برتر از حریف خود بود. اگر گل ما اشتباه بوده است عذرخواهی می‌کنم. ما قصد این کار را نداشتیم. بعضی داورها می‌گویند آفساید بود و بعضی‌ها هم می‌گویند نبود. با این حال مشکلی نیست و می‌شود از فصل آینده VAR مورد استفاده قرار گیرد. ما در ابتدای فصل آماده نصب این فناوری بودیم ولی یکسری از باشگاه‌ها مخالف بودند. من هم امیدوارم این فناوری بیاید تا بازی‌ها عادلانه‌تر باشد.

او درباره شایعه توافق خود با یوونتوس نیز گفت: دو سال دیگر با سیتی قرارداد دارم و قطعاً در این تیم خواهم بود و به تیم دیگری نخواهم رفت مگر اینکه آنها تصمیم بگیرند من را اخراج کنند که در آن صورت به خانه خواهم رفت. در دو سال آینده به هیچ وجه به یوونتوس نمی‌روم.

لیورپول نزدیک‌ترین تعقیب کننده به منچسترسیتی باید امشب (یکشنبه) به دیدار برنلی برود و در صورت برتری در این دیدار بار دیگر اختلاف خود را با سیتی به عدد یک خواهد رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2olpzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جک ویلشر تا پایان فصل خانه نشین شد