تاریخ انتشار: 1397/12/19 13:42
کد خبر: 107164

اتفاقی بی‌سابقه برای کاپیتان دوم رئال مادرید

مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال مادرید شاید امشب مقابل وایادولید دوباره در لالیگا فیکس شود. آخرین باری که این اتفاق رخ داد به 17 فوریه برمی گردد که تیم مقابل ژیرونا شکست خورد.
اتفاقی بی‌سابقه برای کاپیتان دوم رئال مادرید

 کاپیتان دوم رئال که در هفته های آخر جایش را به رگیلون داده فقط در دو تا از هشت بازی اخیر لالیگایی حضور داشته است. مارسلو که احتمالا امشب در ترکیب قرار می گیرد از 26 بازی فصل لالیگا فقط در 13 تا حضور داشته که بدترین فصلش در یازده سال اخیر به شمار می رود. آخرین باری که این قدر کم در لیگ بازی کرد در فصل 08-07 یعنی اولین فصل کاملش  در رئال بود که در آن فصل در 15 تا از 26 بازی حضور یافته بود.

البته مارسلو در فصل 13-12 نیز فقط هشت بازی انجام داده بود اما در آن زمان با مصدویمتی شدید در اردوی برزیل مواجه شد. مارسلو فصل خوبی نداشته است. از 9 بازی قبلی که فیکس بوده، رئال فقط یکی را مقابل رایو برده است. بازیکن برزیلی در پیروزی مقابل اسپانیول در ژانویه حضور داشت اما در ان بازی فقط 14 دقیق هبازی کرد.

به جز رایو برای پیدا کردن آخرین باری که رئال در لالیگا با مارسلو برنده شده باید به آغاز فصل و بازی مقابل لگانس در برنابئو برگردیم. بعد از آن در بازیهایی که مارسلو در لیگ فیکس بوده، رئال شش برد، دو تساوی و یک باخت نصیبش شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwz56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد جدید مارسلو با رئال برای 4 سال تنظیم می‌شود

واکنش سولاری نسبت دشمنی با ایسکو و مارسلو
هیچ دشمنی با ایسکو و مارسلو ندارم