تاریخ انتشار: 1397/12/19 19:46
کد خبر: 107117

کلوپ: هیچ تیمی قادر به غلبه بر لیورپول نخواهد بود

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، از نمایش تیمش مقابل برنلی ابراز رضایت کرد.

لیورپول امروز در دیداری دشوار 2-4 برنلی را مغلوب کرده تا فاصله یک امتیازی خود را با صدر حفظ کند و کلوپ معتقد است در شرایط فعلی فقط کسب سه امتیاز اهمیت دارد.

کلوپ گفت: "از نظر من امروز محمد صلاح بهترین بازیکن لیورپول در دیدار مقابل برنلی بود اما شما فقط به نمرات بازیکنان نگاه می کنید و صلاح نتوانست در این بازی موفق به گلزنی شود.

گل اول برنلی؟ در بسیاری از کشورها این صحنه خطا گرفته می شود اما ما بعد از دریافت گل نیز آرامش خود را حفظ کرده و مالکیت بازی را در اختیار داشتیم. لحظاتی فوق العاده خلق کردیم و موقعیت های بیشتری نسبت به حریف داشتیم.

این دیدار و پیروزی برابر برنلی برای ما پیام روشنی داشت؛ اگر تا پایان فصل اینگونه بازی کنیم هیچ تیمی قادر به غلبه بر لیورپول نخواهد بود. هدف ما فقط کسب سه امتیاز است اما تلاش می کنیم تا جایی که ممکن است دروازه رقبا را باز کنیم. ما می توانستیم بهتر دفاع کنیم اما این امکان پذیر نیست.

آدام لالانا؟ روشن است که اگر او بتواند در زمین عملکردی همانند تمرینات ارائه دهد، برای لیورپول بسیار مفید خواهد بود و این اتفاق امروز برابر برنلی رخ داد. عملکرد لالانا فوق العاده بود و من برای او خیلی خوشحالم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwjv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/بررسی دیدار مرگ و زندگی منچستر سیتی و لیورپول