تاریخ انتشار: 1397/12/19 23:38
کد خبر: 107092

تعبیر جالب سولشر از گل ژاکا

اوله گونار سولشر، سرمربی منچستیونایتد، تعبیر جالبی در مورد گل گرانیت ژاکا به کار برد.
تعبیر جالب سولشر از گل ژاکا

امشب آرسنال موفق شد با دو گل منچستریونایتد را در لندن مغلوب کند که گل اول با ضربه زیبا و کات دار گرانیت ژاکا به ثمر رسید و سولسشر معتقد است کسی که چنین ضربه ای می زند حتما برزیلی است.

سولسشر گفت: "طبیعی است که ما از نتیجه ناراضی و ناامید باشیم اما عملکرد یونایتد در این دیدار خوب بود. ما دو بار دیرک دروازه حریف را به لرزوه درآوردیم و برند لنو چند واکنش خوب نشان داد.  امروز ما شانس های بیشتری نسبت به تا زمانی که آرسنال را در جام حذفی شکست دادیم ایجاد کردیم اما گاهی اوقات فوتبال اینگونه پیش می رود. شروع بدی داشتیم که شاید مربوط به بازی چهارشنبه شب ما باشد.

حمله تماشاگر به اسمالینگ؟ نباید تماشاگران به زمین راه یابند و این اتفاق زیبا نیست. ما فوتبال بازی می کنیم و هواداران نیز برای تماشای بازی به استادیوم می آیند و چنین اتفاقاتی خوب نیست.

گل گرانیت ژاکا؟ شکلی که او به توپ ضربه زد و توپ در بین راه تغییر مسیر داد نشان می دهد ژاکا باید یک بازیکن برزیلی باشد. هنگامی که دوباره صحنه را می بینید متوجه می شوید توپ به طرز عجیبی حرکت می کند اما ما نیز خیلی کند بودیم. در 15 دقیقه اول نتوانستین آنها را تحت فشار قرار دهیم و به آرسنال فرصت ضربه زدن دادیم.

پنالتی آرسنال؟ من فکر نمیکنم تماس آنقدر شدید بود که باید اعلام پنالتی می شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjpbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب رئال مقابل وایادولید