تاریخ انتشار: 1397/12/23 09:52
کد خبر: 106715

اعتراف سرمربی بایرن مونیخ بعد از شکست مقابل لیورپول

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ بعد از شکست مقابل لیورپول و حذف شدن از لیگ قهرمانان به کلوپ و شاگردانش تبریک گفت و اعتراف کرد که بایرن در این بازی مستحق باخت بوده است.
اعتراف سرمربی بایرن مونیخ بعد از شکست مقابل لیورپول

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ که تیمش دیشب در خانه خود، آلیانز آرنا، شب بدی را پشت سر گذاشت و با شکست 3-1 در مقابل لیورپول با لیگ قهرمانان اروپا خداحافظی کرد، بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران پذیرفت و اعتراف کرد که بایرن شایسته باخت بوده است.

بایرن مونیخ که در بازی رفت خود مقابل لیورپول در این مرحله موفق شده بود تیم بزرگ انگلیسی را در خانه‌اش آنفیلد با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کند، در آلیانز آرنا حرفی برای گفتن نداشت و با شکست مقابل شاگردان یورگن کلوپ، زودترین حذف خود از لیگ قهرمانان بعد از فصل 2010-2011 را تجربه کرد.

نیکو کوواچ در پایان بازی گفت:" ما حریف قدرتمندی داشتیم و باید به لیورپول و یورگن کلوپ تبریک بگوییم. آنها در هر دو بازی بهتر بودند و ما سزاوار شکست بودیم. لیورپول ما را تحت فشار حملاتش گذاشت و با بستن همه فضاها کار ما را واقعا سخت کرده بود".

سرمربی بایرن در ادامه گفت:" علاوه بر اینها، امروز روز ما نبود. لیورپول یکی از تیمهای برتر اروپا است. آنها امروز به ما نشان دادند که چه ضعف‌ها و محدودیت‌هایی داریم. بعد از گل دوم دیدید که لیورپول چه کیفیتی دارد".

 

کوواچ در ادامه اظهاراتش ادامه داد:" ما هنوز دو جام دیگر داریم که باید برای فتح‌شان به جنگیدن ادامه بدهیم. ما صدرنشین بوندس‌لیگا هستیم و همچنان در جام حذفی آلمان حضور داریم. هدف ما این است که در هر دوی این رقابتها به قهرمانی برسیم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2olexd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب اصلی دو تیم بایرن مونیخ و لیورپول