تاریخ انتشار: 1397/12/24 00:07
کد خبر: 106626

چلسی مقابل دیناموکیف طوفان به پا کرد

مسابقات برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا امشب در شهرهای مختلف اروپا پیگیری شد.
چلسی مقابل دیناموکیف طوفان به پا کرد

مسابقات برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا از امشب در شهرهای مختلف قاره سبز آغاز شد و ابتدا سه مسابقه در این مرحله انجام شد و تکلیف سه تیم صعود کننده مشخص شد.

چلسی در خانه خارج از خانه میهمان تیم دیناموکیف اوکراین بود و با توجه به پیروزی 3 بر صفری که در بازی رفت به دست آورده بود در خانه حریف هم دست به آتش بازی زد و در هوای سرد اوکراین با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید تا در مجموع با برتری 8 بر صفری راهی مرحله بعدی مسابقات شود.

 

*صعود سخت ناپولی

در دیگر مسابقه تیم های فوتبال سالزبورگ و ناپولی به مصاف هم رفتند. دیدار دو تیم در مسابقه رفت با نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده ایتالیا تمام شده بود،‌اما در این دیدار سالزبورگ با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. سالزبورگ 3 گل به ناپولی زد،‌اما به دلیل دریافت یک گل خانگی و در مجموع 4 بر 3 بازنده شد تا ناپولی تیم صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات باشد.

*  کراسنودار و والنسیا دیگر مسابقه امشب را برگزار کردند، دیداری که مسابقه رفت آنها با نتیجه 2 بر یک به سود والنسیا به پایان رسیده بود و امشب آنها به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا والنسیا نماینده اسپانیایی در مجموع به برتری 3 بر 2 رسیده و راهی مرحله بعدی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2798dn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛ ترکیب دو تیم دیناموکیف و چلسی اعلام شد