تاریخ انتشار: 1397/12/25 14:50
کد خبر: 106453

انصاری‌فرد: باوجود گلزنی هنوز فشار رویم است

مهاجم ایرانی ناتینگهام فارست در مصاحبه اش گفت:گلزنی ام برای تیم مدتی طول کشید چون من به خاطر حضور در جام ملت های آسیا 2019 همراه تیم نبودم.
انصاری‌فرد: باوجود گلزنی هنوز فشار رویم است

 کریم انصاری فرد، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه ناتینگهام فارست در مصاحبه با سایت ناتینگهام درباره گلزنی اش در بازی با هال سیتی گفت: بازی سختی برای ما بود و ما از اهمیت این دیدار و ارزش 3 امتیاز بازی آگاه بودیم. همه برای کسب این 3 امتیاز نهایت سعی خود را کردند و عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: طبیعتا زدن اولین گلم برای باشگاه خوشحال کننده بود. گلزنی من برای تیم مدتی طول کشید چون من به خاطر حضور در جام ملت های آسیا 2019 همراه تیم نبودم. برای همین منتظر چنین لحظه ای بودم. وظیفه من در تیم گلزنی است و من به ثمر رساندن گل را دوست دارم. همیشه با تمام وجودم برای تیم بازی می کنم. بازی با هال سیتی برای من خوب بود چون در این بازی گل زدن و پاس گل دادم. نمی توان بگویم که با زدن این گل فشار از رویم برداشته شد چون در هر بازی من تحت فشار هستم.

مهاجم ملی پوش کشورمان در پایان گفت: هواداران از ما انتظار زیادی دارند. آنها هر بازی به دنبال رسیدن به پیروزی هستند و نتیجه ای را کسب کنند که آنها را خوشحال کند. وقتی ما پیروز می شویم و وقتی شکست می خوریم و امتیاز نمی گیریم هواداران از ما حمایت می کنند و این حمایت ارزش زیادی دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aw5ng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد لژیونرهای ایرانی زیر ذره بین رفت!