تاریخ انتشار: 1397/12/25 15:09
کد خبر: 106451

تمجید ایسکو و بیل توسط زیدان

زیدان در بازگشت به رئال مادرید امروز اولین بار هدایت رئال در این فصل را برعهده خواهد داشت.
تمجید ایسکو و بیل توسط زیدان

 زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید اعلام کرد گرت بیل آماده بازی شده و یکی از بازیکنانی است که در ادامه فصل روی درخشش او حساب ویژه‌ای باز کرده‌است.

زیدان دوشنبه هفته گذشته به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شد و دیدار امروز رئال برابر سلتاویگو اولین تجربه در رقابت‌های این فصل لالیگا خواهدبود. آخرین بازی که زیدان هدایت رئال را برعهده داشت دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته برابر لیورپول بود که بیل در آن بازی موفق به زدن دو گل برای تیمش شد.

زیدان در مصاحبه با مارکا در مورد آینده بیل در رئال مادرید گفت: دوست ندارم به فصل آینده فکر کنم. هنوز 11 بازی در این فصل داریم و بیل آماده بازی است.

زیدان هم‌چنین در مورد شرایط ایسکو اعلام داشت: ایسکو هم از بازیکنانی است که روی درخشش او در ادامه فصل حساب ویژه‌ای باز کردم. سعی می‌کنم به همه بازیکنان تیم احساس ارزشمند بودن بدهم تا بهترین عملکرد را در تیم داشته‌باشند.

زیدان هم‌چنین در واکنش به صحبت‌های پرز که گفته بود نیمار و امباپه را جذب می‌کنم گفت: عادت ندارم در مورد بازیکن‌هایی که در تیم من حضور ندارند صحبت کنم. فقط می‌توانم بگویم بیل و ایسکو بازیکنان تیم من هستند و به تنها چیزی که اکنون فکر می‌کنم عملکرد تیم در بازی فرداست.

گفتنی است رئال مادرید در جدول لالیگا با 12 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا امید چندانی به قهرمانی در رقابت‌های این فصل لالیگا ندارد اما زیدان تلاش می‌کند بهترین نتایج را با تیمش کسب کند تا با بازگرداندن اعتماد به نفس به مادرید زمینه موفقیت این تیم در فصل آینده را فراهم کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48adkm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش ایسکو به جدایی رونالدو از رئال؛ همه چیز در دستان اوست!