تاریخ انتشار: 1397/12/27 13:01
کد خبر: 106238

ادن ازار تابستان به کهکشانی ها می پیوندد

ستاره بلژیکی چلسی تابستان پیش رو پیراهن سفیدپوشان مادریدی را به تن خواهد کرد.
ادن ازار تابستان به کهکشانی ها می پیوندد

ادن اِزار را باید اولین خرید رسمی زین‌الدین زیدان در دومین مقطع حضورش در رئال مادرید دانست، بازیکنی که در سال‌های اخیر به شدت شایعه پیوستنش به کهکشانی‌ها مطرح بوده است و اکنون با بازگشت زیزو به روی نیمکت این تیم اسپانیایی، بار دیگر این شایعات بر سر زبان‌ها افتاده است.

دنی بناویدیس، مدیر مجله رسمی باشگاه رئال مادرید مدعی شده سران باشگاه رئال مادرید به زیدان این قول را داده‌اند که در تابستان پیش رو ادن اِزار حتماً به رئال مادرید ملحق خواهد شد و توافقی بین طرفین صورت گرفته است. طبق ادعای بناویدیس، این هافبک بلژیکی در تاریخ 30 ژوئن (9 تیر 98) در مادرید خواهد بود و قطعی بودن پیوستن او به کهکشانی‌ها نقش پررنگی در تصمیم زین‌الدین زیدان برای بازگشت به رئال مادرید داشته است.

ازار 28 ساله که تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارد، پیش از این چندین بار از علاقه‌اش برای بازی در رئال مادرید سخن گفته بود، این در حالی است که زیدان نیز این هافبک بلژیکی خوش‌تکنیک را مورد تحسین قرار داده بود.

ادن ازار از زمانی که در سال 2012 از لیل به آبی‌پوشان لندنی ملحق شد، تا کنون در 339 بازی از رقابت‌های مختلف برای چلسی به میدان رفته و 106 گل هم به ثمر رسانده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlzkg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتلتیکومادرید موراتا را قرضی میخواهد