تاریخ انتشار: 1397/12/28 16:35
کد خبر: 106114

سه غول اروپایی به دنبال جذب ستاره جوان آژاکس

ماتایس دی لیخت، کاپیتان 19 ساله باشگاه آژاکس، حالا چند تیم بزرگ اروپایی را علاقه مند به خود می بیند.

ابتدا بارسلونا بود که تابستان گذشته تلاش هایی برای جذب ماتایس دی لیخت داشت ولی آژاکسی ها تحت هیچ شرایطی راضی به مذاکره نشدند. مینو رایولا، مدیر برنامه های مشهور دی لیخت نیز سد دیگری در راه بارسلونا بود.

پرونده انتقال او به بارسا هنوز باز است و باشگاه اسپانیایی قصد دارد تلاش هایی جدید در تابستان پیش رو آغاز کند اما در این راه بارسا رقبایی جدی چون یوونتوس، رئال مادرید و بایرن دارد.

امروز توتواسپورت، نشریه چاپ تورین ادعا کرد که فابیو پاراتیچی، مدیر اجرایی یووه، به هلند سفر خواهد کرد تا بازی آلمان و هلند را از نزدمک تماشا کند. هدف اصلی اما مذاکره با مدیر برنامه های دی لیخت خواهد بود. یوونتوس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز باید با آژاکس روبرو شود و دو بازی رفت و برگشت برابر این تیم نیز فرصت مناسبی برای زیر نظر گرفتن دی لیخت خواهد بود.

امروز نشریه مارکا هم ادعا کرد که رئال در صورت جدایی واران، جذب دی لیخت را مدنظر خواهد داشت و حاضر است مبلغ هنگفتی را نیز برای این انتقال هزینه کند. همچنین شایعاتی مبنی بر علاقه بایرن مونیخ به جذب دی لیخت نیز شنیده می شود و این یعنی بارسا برای جذب ستاره هلندی چه کار دشواری پیش رو خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlz6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی در مسیر بازگشت به ثبت رکورد‌های جدید