تاریخ انتشار: 1397/12/29 12:21
کد خبر: 106049

هر هواداری می‌تواند نظری متفاوت از هواداران دیگر داشته باشد

بعد از آنکه زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سابق منچستریونایتد به انتقاد از گروهی از اسطوره‌های این تیم موسوم به کلاس 92 پرداخت، رایان گیگز یکی از اعضای کلاس 92 به زلاتان پاسخ داد.

زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره جذاب فوتبال سوئد و ستاره بزرگ سالهای پیش منچستریونایتد دیروز به انتقاد تند از گروهی از اسطوره‌های باشگاه یونایتد که به کلاس 92 معروف هستند پرداخت و مدعی شد آنها با انتقاد دائمی از باشگاه و کوبیدن پل پوگبا نه تنها نفعی برای یونایتد ندارند بلکه به ضرر باشگاه عمل می‌کنند. زلاتان از کلاس 92 به عنوان حلقه فرگوسن یاد کرده بود و آنها را در حال تخریب باشگاه توصیف کرده بود. اما رایان گیگز یکی از اسطوره‌های کلاس 92 به صحبت‌های تند زلاتان واکنش نشان داده است.

رایان گیگز که یکی از چهره‌های مهم کلاس 92 محسوب می‌شود و از پیشکسوت‌های بزرگ باشگاه به حساب می‌آید و در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم ملی کشورش ولز، به فعالیت مشغول است در پاسخ به ادعاهای زلاتان گفت:" از نسل ما در حال حاضر فقط نیکی بات با باشگاه در ارتباط است. ولی نسل ما رویهم‌رفته بیشتر از 2هزار بازی برای یونایتد انجام داده‌ایم و به خاطر همین است که در مورد باشگاه نظرات‌مان را می‌گوییم و فکر کنم حق این کار را داشته باشیم".

گیگز در ادامه صحبت‌هایش درباره انتقادهای زلاتان گفت:" نظرهای ما گاهی مثبت است و گاهی منفی ولی حرفهای ما هیچ تاثیری روی نتایجی که تیم در میدان می‌گیرد ندارد".

گیگزی در ادامه اضافه کرد:" ما هوادار یونایتد هستیم. فوتبال یعنی همین. هر هواداری می‌تواند نظری متفاوت از هواداران دیگر داشته باشد. ولی به نظر می‌رسد ابراهیموویچ راجع به منچستریونایتد بیشتر از ما می‌داند و اطلاعاتش بیشتر است".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368ab7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیموویچ :من از سیاره زلاتان آمده‌ام