تاریخ انتشار: 1398/01/02 13:15
کد خبر: 105870

ناامیدی باشگاه ناتینگهام فارست از کریم انصاری فرد

یک رسانه انگلیسی شرایط این روزهای کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی تیم ناتینگهام فارست را مورد ارزیابی همه‌جانبه قرار داد.
ناامیدی باشگاه ناتینگهام فارست از کریم انصاری فرد

 در گزارش سایت انگلیسی Footballleagueworld در مورد کریم انصاری‌فرد آمده است: منصفانه است اگر بگوییم انتقال کریم انصاری‌فرد به تیم ناتینگهام فارست آن‌طور که طرفین محاسبه می‌کردند، نبود. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به لطف شهرت خوبی که در جام جهانی 2018 روسیه کسب کرده بود و همچنین تعداد زیادی گل‌هایی که در المپیاکوس به ثمر رساند، به «سیتی گراند» آمد. بنا به دلایل زیادی کریم انصاری‌فرد نتوانست به اهدافش در ناتینگهام فارست دست یابد و زدن یک گل در 9 بازی کارنامه این مهاجم است.

در ادامه این گزارش خاطر نشان شده است: انصاری‌فرد می‌توانست امیدوار باشد با روی کار آمدن مارتیل اونیل، سرمربی ایرلندی به جای آیتور کارانکا فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند، اما فقط یک بار در ترکیب اصلی ناتینگهام فارست قرار گرفت. این شرایط برای کریم انصاری‌فرد با توجه به پایان مصدومیت لویس گرابان، مهاجم اصلی ناتینگهام فارست نگران‌کننده‌تر نیز می‌شود.

سایت انگلیسی یادشده مطلب خود در مورد کریم انصاری‌فرد را اینطور پایان داده است: انصاری‌فرد می‌داند برای بازی کردن باید سبک بازی خود را بهبود دهد. مهاجم 28 ساله سابق تیم اوساسونای اسپانیا با توجه به حضور مهاجمان دیگری همانند لئو بوناتینی و داریل مورفی باید بداند این یک چالش بزرگ پیش رو دارد و برای رسیدن به ترکیب ناتینگهام فارست سخت مبارزه کند. شاید انصاری‌فرد به خاطر فرصت عادلانه‌ای که برای بازی در ناتینگهام فارست دریافت نمی‌کند تابستان سال جاری میلادی برای آینده فوتبالش برنامه دیگری تدارک ببیند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yg95a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمره ضعیف بهترین بازیکنان ناتینگهام فارست در بازی برابر آستون ویلا