تاریخ انتشار: 1398/01/03 19:19
کد خبر: 105727

عملکرد بد تیبو کورتوا عامل ناراحتی مسئولان رئال مادرید از دروازه بان بلژیکی شده است

از زمانی که تیبو کورتوا به رئال مادرید پیوست، سطح عملکرد خوبی از خودش به نمایش نگذاشته است. همین عامل و عدم انتقاد پذیری او باعث شده تا مسئولان رئال مادرید از او ناامید شده باشند.
عملکرد بد تیبو کورتوا عامل ناراحتی مسئولان رئال مادرید از دروازه بان بلژیکی شده است

کورتوا روزهای سختی را پشت سر می گذارد. پس از بازگشت زیدان به رئال مادرید، مربی فرانسوی نشان داد که کیلور ناواس را به کورتوا ترجیح می دهد و در دیدار شب گذشته (جمعه) با پیراهن تیم ملی بلژیک اشتباه کرد تا تیتر روزنامه ها شود. در واقع در رئال مادرید هیچ بازیکنی در صورت اشتباه در امان نیست. کورتوا هم از این قضیه مستثنی نیست مخصوصا وقتی به عنوان بهترین دروازه بان جام جهانی به کهکشانی ها پیوست. علاوه بر این، به نظر می رسد باشگاه از رفتارهای این دروازه بان بلژیکی که انتقاد پذیر نیست، ناراحت است. 

مسئولان رئال مادرید معتقدند که سطح و کیفیت کورتوا همان چیزی است که در جام جهانی نشان داد اما در رئال مادرید برای رسیدن به این سطح فاصله زیادی دارد. آن ها از کورتوا می خواهند که برای بهبود عملکردش به جای مقصر دانستن عوامل خارجی، سخت و جدی در تمرینات شرکت کند. این دروازه بان بلژیکی و پدرش اخیرا رسانه ها را عامل اصلی افت کورتوا دانستند. 

کادر فنی رئال مادرید بر این باورند که وضعیت کورتوا می تواند حل و فصل شود. زیدان نیز اعلام کرد، اگر قرار است به او فرصت بیشتری دهد باید بهبود پیدا کند. آمار و ارقام نیز بر ضد او است. در کل در این فصل 32 بازی انجام داده و 42 گل دریافت کرده است (به طور میانگین 1.3 گل در هر بازی). اگر فقط عملکردش در لالیگا را در نظر بگیریم، این بدترین آمار او در دوران حرفه ایش (در تیم های خنک، اتلتیکو مادرید و چلسی) است. در لالیگا کورتوا 24 بازی انجام داده و 30 گل دریافت کرده است. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48anza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مخالفت کورتوا با معاوضه اش با دخه آ