تاریخ انتشار: 1398/01/07 16:21
کد خبر: 105424

کلوپ: بعد از این تک‌تک بازی‌ها برای لیورپول حکم فینال را دارد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید از روزهای حاضر تا ماه مه میلادی، برای تیم او دوره‌ای کلیدی و سرنوشت‌ساز است و در این مدت تک‌تک بازی‌ها برای لیورپول حکم فینال را دارد.
کلوپ: بعد از این تک‌تک بازی‌ها برای لیورپول حکم فینال را دارد

لیورپول در حال حاضر با اختلاف دو امتیاز بیشتر از حریف پرقدرتش منچسترسیتی، صدرنشین لیگ برتر انگلیس است اما نسبت به مدافع عنوان قهرمانی لیگ، یک بازی بیشتر انجام داده است. در این شرایط، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید از حال حاضر تا ماه مه میلادی، برای او و تیمش دوره‌ای بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است و در این مدت تک‌تک بازی‌ها برای مرسی‌سایدی‌ها حکم فینال را خواهد داشت.

لیورپولی‌ها علاوه بر لیگ برتر، در لیگ قهرمانان اروپا هم به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرده‌اند و باید در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف پورتو بروند. لیورپول سال گذشته به فینال چمپیونزلیگ راه یافت اما در مقابل رئال مادرید شکست خورد و نتوانست جام را فتح کند. آنها حالا امیدوارند امسال هم دست‌کم به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها راه یابند.

یورگن کلوپ که تیمش در  اولین بازی در این دوره‌ به قول او سرنوشت‌ساز، روز یکشنبه در خانه به مصاف تاتنهام خواهد رفت به وبسایت باشگاه لیورپول گفت:" واقعاً هیجان‌انگیز است. فصل هیجان‌انگیز یعنی این، فصلی که هفته‌های پایانی‌اش تا این حد پرهیجان باشد. ما حالا دیگر به هفته‌های پایانی رسیده‌ایم و تا پایان رقابتها دیگر وقفه‌ای در کار نخواهد بود. از این به بعد فقط بازی‌ها را خواهیم داشت، بازی پشت بازی.  بازی‌هایی که همه فوق‌العاده مهم هستند".

کلوپ در ادامه صحبت‌هایش گفت:" بعضی از حریفان ما برای بدست آوردن سهمیه چمپیونزلیگ می‌جنگند و برخی دیگر هم برای باقی ماندن در لیگ برتر".

سرمربی لیورپول اضافه کرد:" در مورد چمپیونزلیگ هم که نیازی به گفتن نیست. آنجا همه بازی‌ها حکم فینال را دارد. تک‌‌تک بازی‌ها. امیدوارم بتوانیم فعلا در آن رقابتها باقی بمانیم. ما تا اینجا پی‌ریزی عالی‌ای انجام داده‌ایم و حالا وقت استفاده از آن و استفاده از ثمره تلاش‌هایمان است".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457kq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان به جای مورینیو در منچستریونایتد