تاریخ انتشار: 1398/01/08 12:35
کد خبر: 105368

سه ستاره جوان انگلیسی در رادار منچستریونایتد

منچستریونایتد برای جذب سه ستاره جوان انگلیسی، جیدون سانچو، دکلن رایس و آرون وان بیساکا در فصل تابستان دورخیز کرده و قصد دارد برای جذب آنها تا 170 میلیون پوند هزینه کند.
سه ستاره جوان انگلیسی در رادار منچستریونایتد

روزنامه انگلیسی سان مدعی شد باشگاه منچستریونایتد برای تابستان پیش رو، سه ستاره جوان انگلیسی، جیدون سانچو، دکلن رایس و آرون وان بیساکا را هدف گرفته و حاضر است برای جذب آنها تا 170 میلیون پوند هزینه کند. در صورت محقق شدن این برنامه، یونایتد به یکی از پرکارترین باشگاه‌های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات تابستانی تبدیل خواهد شد.

سان می‌گوید اوله گنار سولسشر این سه ستاره انگلیسی را هدف گرفته چون قصد دارد تیمش را با بازیکنان انگلیسی تقویت کند. سانچو و رایس در فصل جاری اولین بازی‌های ملی خود را با دعوت گرت ساوت‌گیت در تیم ملی بزرگسالان انگلیس انجام داده‌اند و وان بیساکا هم در تیم ملی زیر 21سال انگلیس بازی می‌کند.

این در حالی است که منچسترسیتی، رقیب بزرگ همشهری یونایتد هم جیدون سانچو، پدیده این فصل بوروسیا دورتموند را هدف گرفته است. سانچو در سال 2017 انگلیس را به مقصد آلمان ترک کرد و به دورتموند پیوست تا به یکی از پدیده‌های بزرگ بوندس‌لیگا تبدیل شود.

رایس هم در فصل جاری یکی از مهره‌های کلیدی وستهام بوده. این هافبک دفاعی اخیراً تابعیت ایرلند را ترک کرده و به تابعیت انگلیس درآمده و با دعوت گرت ساوت‌گیت اولین بازی ملی خود برای تیم ملی این کشور را انجام داده است.

وان بیساکا، ستاره این فصل کریستال پالاس که امسال برای این تیم درخشان ظاهر شده هم دیگر مهره‌ جوانی است که سولسشر  برای تقویت تیمش هدف گرفته و به نظر می‌رسد کریستال پالاس برای نگه داشتن این پدیده جوان کار سختی در پیش خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wj9bx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساوت‌گیت: تعویضی‌های انگلیس روند بازی را عوض کردند