تاریخ انتشار: 1398/01/09 20:30
کد خبر: 105224

پوچتینو: سولسشر لیاقت سرمربیگری یونایتد را دارد

سرمربی تاتنهام همواره یکی از گزینه های هدایت منچستریونایتد بود اما در نهایت اوله گنار سولسشر به عنوان سرمربی قطعی شیاطین سرخ برگزیده شد.
پوچتینو: سولسشر لیاقت سرمربیگری یونایتد را دارد

از مائوریسیو پوچتینو در سال های اخیر همواره به عنوان گزینه سرمربی گری یونایتد نام برده شده است. سال 2016 و پس از برکناری لوئیس  فان خال از یونایتد، شایعات زیادی در مورد جانشینی پوچتینو به جای مربی هلندی به گوش می رسید اما در نهایت ژوزه مورینیو روی نیمکت یونایتد نشست.

اخیرا و پس از اخراج مورینیو نیز اخباری در مورد احتمال حضور پوچتینو در یونایتد از فصل آینده شنیده می شد با این حال عملکرد اوله گنار سولسشر به قدری خوب بود که در نهایت قراردادش از شکل موقت به دائمی تبدیل شد.

پوچتینو، سرمربی تاتنهام در نشست خبری بازی با لیورپول و در واکنش به دائمی شدن قرارداد سولسشر گفت:« به او تبریک می گویم و باید گفت که قطعا لیاقت سرمربیگری یونایتد را دارد. در مورد من همیشه شایعات وجود دارد اما در این مورد کار خاصی نمی توانم انجام دهم. نمی توان آنها را متوقف کرد. نه تنها در مورد یونایتد که در مورد تیم های دیگر نیز نام من همیشه مطرح می شود.

من هرگز در مورد شایعات صحبت نکرده ام. می خواهم به سولسشر تبریک بگویم و برای او بهترین ها را آرزو کنم. او حالا رسما سرمربی منچستریونایتد است.

در حال حاضر تمام تمرکز من روی بازی با لیورپول و بازی های حساس پیش رو است و زمانی برای فکر کردن به شایعات ندارم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457v9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سان: یووه، مقصد احتمالی ستاره یونایتد