تاریخ انتشار: 1398/01/10 15:19
کد خبر: 105153

واکنش سیمئونه به شایعه جدایی گریزمان از اتلتیکو

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، می‌گوید نمی‌تواند سناریویی را تصور کند که در آن، آنتونیو گریزمان فصل آینده در اتلتیکو حضور ندارد.
واکنش سیمئونه به شایعه جدایی گریزمان از اتلتیکو

بعد از انتشار شایعات گسترده درباره قریب‌الوقوع بودن ترک باشگاه اتلتیکو مادرید توسط ستاره فرانسوی این تیم آنتونیو گریزمان، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو می‌گوید عدم حضور گریزمان در تیم خود را نمی‌پذیرد و نبود گریزمان در اتلتیکو برایش غیر قابل تصور است. سیمئونه همچنین می‌گوید به خاطر شایعات مطرح شده درباره ستاره فرانسوی تیمش نگران نیست. 

در نیمه دوم فصل جاری شایعات زیادی درباره جدایی گریزمان از اتلتیکو مادرید مطرح شده و بارسلونا به عنوان مقصد احتمالی او عنوان شده است. گریزمان که ملی‌پوش فرانسوی است پیش از این در مستندی به عنوان La Decision این شایعات را رد کرده و گفته بود قصد دارد در اتلتیکو ماندگار شود.

اما از چندی پیش بار دیگر شایعات از سر گرفته شد و منابع مختلف مدعی شدند که گریزمان با اینکه تا سال 2023 با اتلتیکو قرارداد دارد در تابستان پیش رو این تیم را ترک خواهد کرد و احتمالا به بارسلونا خواهد پیوست.

سیمئونه در آستانه بازی تیمش مقابل آلاوز درباره گریزمان به خبرنگاران گفت:" راستش را بخواهید من نگران مساله گریزمان نیستم. او کاپیتان اتلتیکو مادرید است. ما فعلا یک بازی مهم داریم که باید به آن فکر کنیم".

سیمئونه در ادامه صحبت‌هایش گفت:" سوال‌ شما این است که می‌توانم فصل آینده را بدون گریزمان تصور کنم؟ جواب شما منفی است. نمی‌توانم فصل آینده را بدون او تصور کنم چون گریزمان با باشگاه قرارداد دارد. او یکی از کاپیتان‌های اتلتیکو است و از وقتی به این باشگاه آمده برای اتلتیکو از جان و دل مایه گذاشته. من مطمئنم او فردا در مقابل آلاوز هم یک نمایش عالی دیگر خواهد داشت".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awogl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موافقت ستاره پاری سن ژرمن برای حضور در بارسلونا