تاریخ انتشار: 1398/01/11 18:03
کد خبر: 105020

لواندوفسکی: همسرم مخالف پاریسی شدنم نبود

روبرت لواندوفسکی به اینکه مخالفت همسرش باعث شده قید پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن را بزند، واکنش نشان داد.
لواندوفسکی: همسرم مخالف پاریسی شدنم نبود

روبرت لواندوفسکی که در پایان فصل ۱۷-۲۰۱۶ شایعات زیادی در خصوص احتمال جدایی‌اش از بایرن مونیخ مطرح بود، اما در نهایت تصمیم به ماندن در این تیم گرفت، در گفت‌وگو با برنامه «تله فوت» از شبکه تلویزیونی «TF۱» فرانسه گفت: من در گذشته این فرصت را داشتم که به باشگاه‌های فرانسوی ملحق شوم. اینکه گفته می‌شود همسرم مخالف پیوستن من به پاری‌سن‌ژرمن بوده هم صحت ندارد. نپیوستن من به PSG به این خاطر نبود و گاهی باید پارامترهایی را در این خصوص لحاظ کرد.

وی در خصوص رابطه‌اش با هم‌تیمی‌هایی فرانسوی خود نیز اظهار داشت: من سه هم‌تیمی فرانسوی دارم و رابطه فوق‌العاده‌ای با فرانک ریبری دارم، بازیکنی که همیشه شوخ است و با وجود اینکه ۳۵ یا ۳۶ سال سن دارد، اما در زمین و خارج از زمین فوق‌العاده‌ حرفه‌ای است. کینگلسی کومان هم بازیکنی فوق‌العاده است که استعداد بالایی دارد و می‌تواند بازیکن بزرگی شود. او در حرکات پا به توپ خیلی سریع است. تولیسو هم مصدوم است، اما همیشه برای بایرن خوب بازی کرده است.

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: هر کاری که لازم باشد می‌کنم تا بهترین مهاجم نوک جهان شوم، اما به این فکر نمی‌کنم که بهترین مهاجم جوان هستم یا نیستم. هر بار هم که وارد زمین می‌شوم، سعی می‌کنم خودم را ثابت کنم. اگر هم با گلزنی به تیم برای رسیدن به موفقیت کمک کنم، فوق‌العاده‌ است. از دوران حرفه‌ای خودم خیلی راضی هستم و در حال حاضر در یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wj9jv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لواندوفسکی: می‌توانم فوتبالم را در بایرن به پایان برسانم