تاریخ انتشار: 1398/01/12 10:06
کد خبر: 104973

در نیمه دوم حاکم مطلق بازی بودیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل لیورپول گفت با وجود شکست اتفاقی از لیورپول در آخرین لحظه‌های بازی، از شرایط تیمش خوشحال و به تیمش امیدوار است.

بعد از شکست 2-1 تاتنهام مقابل لیورپول که با گل به خودی توبی آلدرویرلد در دقیقه 90 بازی، بعد از اشتباه هوگو لوریس در دفع توپ، اتفاق افتاد گفت با وجود این شکست از نمایش تیمش راضی بوده و همچنان از شرایط تیمش راضی بوده و به تاتنهام امیدوار است.

تاتنهام بعد از بازی دیروز همچنان جایگاه خود را در رتبه سوم جدول لیگ برتر حفظ کرد. تاتنهام حالا بعد از 31 هفته با منچستریونایتد که به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه چهارم ایستاده، امتیازی برابر دارد.  اما آرسنال و چلسی هم که در رتبه‌های بعدی ایستاده‌اند هر کدام 60 امتیاز دارند و این در حالی است که آرسنال یک بازی کمتر از این تیمها دارد. به هر حال رقابت برای راه‌یابی به جمع 4 تیم برتر جدول بین این چهار تیم بسیار داغ است.

پوچتینو بعد از بازی نمایش بازیکنانش در آنفیلد را قهرمانانه خواند و گفت:" ما در نیمه دوم حاکم مطلق بازی بودیم آن هم در مقابل تیمی مثل لیورپول".

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" آمدن به این استادیوم و بدست گرفتن حاکمیت مطلق میدان به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست. ما در نیمه اول در حالیکه عملا در میدان اتفاق خاصی نمی‌افتاد یک گل دریافت کردیم. به همین خاطر دریافت گل برایمان خیلی سخت بود. اما در نیمه دوم ما با اعتماد به نفس خیلی بالایی بازی می‌کردیم".

پوچیتنو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" باختن در یک بازی، آن هم به این شکل، واقعا سخت است. ولی من احساس رضایت می‌کنم چون حس و حالی که بازیکنان من امروز در زمین داشتند در ادامه بازی‌ها به ما کمک خواهد کرد. از این به بعد شاهد یک لیگ کوچک بین چند تیم خواهیم بود. هفت بازی باقی مانده و ما بین چهار تیم اول هستیم. از این به بعد همه چیز در اختیار خودمان است".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368vjy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول 2_1 تاتنهام؛ کلوپ فاتح جنگ پرندگان در لیگ جزیره

انتقاد پوچتینو از عملکرد داور در بازی با لیورپول
داور خطای پنالتی روی «سون» را اعلام نکرد