تاریخ انتشار: 1398/01/14 09:23
کد خبر: 104839

اعتراف والورده به وابسته بودن بارسا به مسی

بعد از گل دقیقه 90 مسی در بازی دیشب بارسا مقابل ویارئال که نقطه شروع کامبک رویایی کاتالانها بود، ارنستو والورده، سرمربی بارسا در مصاحبه با خبرنگاران پذیرفت که تیمش به مسی وابسته است.
اعتراف والورده به وابسته بودن بارسا به مسی

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا که تیمش دیشب در خانه ویارئال تا دقیقه 90 بازی از میزبان با نتیجه 4-2 عقب افتاده بود ولی با گل لیونل مسی در این دقیقه و سپس گلزنی لوئیس سوارز موفق شد با کامبکی رویایی این بازی را با تساوی 4-4 به پایان برساند، بعد از بازی در کنفرانس خبری پذیرفت که تیمش به لیونل مسی، که از او به عنوان بهترین بازیکن دنیا یاد کرد، وابسته است.

مسی که در بازی دیشب ابتدا نیمکت‌نشین بود و سپس به دستور والورده از روی نیمکت برخاسته و وارد میدان شده بود در دقیقه 90 پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و توپ را به گوشه سمت چپ بالای دروازه ویارئال دوخت تا نتیجه بازی را 4-3 کند. بارسا که با گل مسی روحیه گرفته بود به حملات خود ادامه داد و لوئیس سوارز دیگر ستاره بزرگ تهاجمی این تیم در دقیقه 90+3 بازی را به تساوی کشاند تا بارسلونا از ورزشگاه استادیو دلو سرامیکا با یک امتیاز به خانه برگردد.

والورده در پایان بازی گفت:" البته که تیم ما به مسی وابسته است. در این هیچ شکی نیست. او بهترین بازیکن دنیا است".

سرمربی بارسا در ادامه گفت:" ولی ما باید این را بدانیم که زمانی که مسی بازی نمی‌کند، ما به عنوان بارسلونا باید همانطور بازی کنیم که وقتی مسی در زمین است بازی می‌کنیم، یعنی مثل نیمه اول این بازی".

والورده در ادامه اضافه کرد:" تیم ما در نیمه اول بدون وابستگی به مسی بازی کرد. تیم هم با وجود عدم حضور مسی وضعیت خوبی داشت و اگر به همان ترتیب ادامه می‌داد قاعدتاً باید در بازی به پیروزی می‌رسید. ولی این بازی به همه نشان داد که لالیگا چقدر پیچیده است و همه تیمها در این لیگ خوب هستند و روحیه جنگندگی دارند".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2olj8l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنده ال کلاسیکو از دید گریزمان