تاریخ انتشار: 1398/01/14 12:05
کد خبر: 104818

آلگری:به کالیاری فرصتی ندادیم

سرمربی یوونتوس پس از پیروزی مقابل کالیاری گفت: در این بازی به کالیاری فرصتی ندادیم و این امر نادری است چون آنها همیشه در ورزشگاه خانگی خودشان زهردار نشان دادند.
آلگری:به کالیاری فرصتی ندادیم

شب گذشته از هفته سی‌ام سری آ و از ساعت 23.30 به وقت تهران، یوونتوس در خانه کالیاری به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود را شکست دهد.

بونوچی (22) و کین (85) دو گل بانوی پیر را به ثمر رساندند تا بانوی پیر سه امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کند.

آلگری، سرمربی یوونتوس پس از پیروزی در این بازی گفت: عملکرد فنی خوبی در این بازی داشتیم. در این بازی به کالیاری فرصتی ندادیم و این امر نادری است چون آنها همیشه در ورزشگاه خانگی خودشان زهردار نشان دادند. می دانستیم که باید تهاجمی تر از بازی های گذشته مان مقابل کالیاری ظاهر شویم.

وی درباره شعارهای نژاد پرستانه هواداران رقیب علیه مویس کین، بازیکن یووه گفت: او گلی دیگر برای تیم زد و در نیمه دوم بازی خوبی انجام داد. اما در نیمه اول اشتباهات زیادی داشت. من چیزی از سکوها نشنیدم چوم تمرکزم روی بازی بود. در چنین مواقعی باید هوشمندانه عمل کرد و بازیکن نباید به هواداران برود و آنها را تحریک کند. البته این کار هواداران احمق را توجیه نمی کند. ما باید از تکنولوژی های تصویری نهایت استفاده را کنیم و اشخاصی که شعار نژاد پرستانه می دهند را پیدا کنیم و به مدت یک سال یا 2 سال و یا تا آخر عمر از حضور در ورزشگاه محروم کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rq5xw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش آلگری به حرکت جنجالی سرمربی اتلتیکو