تاریخ انتشار: 1398/01/15 08:57
کد خبر: 104719

تمجید گواردیولا از عملکرد بازیکنانش

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی شاگردانش مقابل کاردیف و بازگشت سیتی به صدر جدول از عملکرد بازیکنانش در این بازی و به خصوص درخشش فیل فودن تمجید کرد.
تمجید گواردیولا از عملکرد بازیکنانش

بعد از آنکه شاگردان پپ گواردیولا دیروز در هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس موفق شدند کاردیف را در خانه خود 2-0 شکست داده و به صدر جدول بازگردند، پپ گواردیولا، سرمربی این تیم از عملکرد بازیکنانش در این بازی ابراز رضایت کرد و به  خصوص از نمایش فیل فودن، هافبک 18ساله این تیم تمجید کرده و آن را نمایشی استثنایی خواند.

فودن دیروز درحالیکه شاگردان پپ توانستند در استادیوم اتحاد کاردیف را با دو گل شکست داده و به صدر جدول بازگردند برای اولین بار در لیگ برتر به عنوان بازیکن فیکس، از ابتدا به میدان رفت و با درخشش در این بازی تمجید و تحسین گواردیولا را برانگیخت.

گواردیولا بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" من خیلی خوشحالم که فیل فودن با این سن کم، اینطور بازی می‌کند. او تا اینجا در هر بازی‌ای که به میدان رفته در سطح خیلی خوبی ظاهر شده. فودن امروز حتی می‌توانست یکی دو گل بزند ولی خب، انگار هنوز زمان آن نرسیده که پایش به گلزنی باز شود. زمانی که مطمئنم به زودی فرا می‌رسد".

پپ در ادامه صحبت‌هایش درباره سیتی گفت:" امروز همه بازیکنان ما در سطح بالایی ظاهر شدند ولی به خصوص کوین دی‌بروین عالی بود. بله، دلمان برای کوین تنگ شده بود".

گواردیولا در ادامه گفت:" شاید نتایج منچسترسیتی این را نشان ندهد ولی واقعیت این است که دلمان برای حضور دی‌بروین در ترکیب تنگ شده بود. او برای ما بازیکن بسیار مهمی است و به خصوص در نیمه اول یا همان پانزده تا بیست دقیقه اول این بازی او با حرکات خارق‌العاده‌اش نقش مهمی در حرکت تیمی ما داشت".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vj9pj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا اولتیماتوم داد؛یا امضا کن یا برو!