تاریخ انتشار: 1398/01/15 22:51
کد خبر: 104617

مسوت اوزیل مورد انتقاد قرار گرفت

جورج گراهام، سرمربی سابق آرسنال، معتقد است فقدان نگرش مطلوب باعث شده تا مسوت اوزیل نتواند به اندازه توانایی هایش پیشرفت کند.
مسوت اوزیل مورد انتقاد قرار گرفت

اوزیل که با تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 به قهرمانی رسید، یکی از بهترین هافبک های دنیا در یک دهه اخیر است اما همواره به دلیل عدم تلاش لازم در تمرینات و مسابقات، با انتقاد روبرو بوده است؛ انتقادی که گراهام آن را وارد می داند.

او به خبرنگاران گفت:" وقتی من مربی بودم، احتمالا پاتریک ویرا و امانوئل پتی را به تیم می آوردم و اوزیل را در مرکز زمین می گذاشتم. او واقعا بازیکن باکیفیتی است. اگر آنها می توانستند بدون توپ، از او کار بیشتری بکشند، او واقعا بازیکن فوق العاده ای می شد.

در فوتبال مدرن، تو باید هم وقتی صاحب توپ هستی، بازی کنی و هم وقتی توپ را در اختیار نداری. این شیوه مدرن است. او باید روی نگرش اش خیلی کار کند و همین طور روی جنبه های فیزیکی بازی.

او هرگز مانند گرام سونس تکل نمی زند؛ بازیکنی که با توپ عالی بود و در عین حال، یک بازیکن سرسخت بدون توپ. کسی از اوزیل چنین انتظاری ندارد اما مربیان باید انتظار داشته باشند که وقتی توپ از دست می دهند، او به عقب برگردد و بازی تیم را شکل بدهد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwnza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری از اوزیل در جمع بازیکنان آرسنال نبود!