تاریخ انتشار: 1398/01/17 21:31
کد خبر: 104416

زیدان: می دانیم در این فصل به جایی نخواهیم رسید

رئال امشب به لطف دو گل کریم بنزما توانست بازی باخته برابر ایبار را با پیروزی عوض کند.
زیدان: می دانیم در این فصل به جایی نخواهیم رسید

این سومین برد رئال پس از بازگشت زیدان بود و شکست چند روز پیش برابر والنسیا به دست فراموشی سپرده شد.

زیزو در پایان بازی گفت: « بسیار خوشحالم و می توانیم از عملکردمان در نیمه دوم راضی باشیم. نیمه اول اصلا خوب نبودیم و بازیکنان هم می دانند که عملکرد ضعیفی داشتند. نیمه دوم اما متفاوت بود و با ذهنیتی دیگر وارد زمین شدیم. مثل یک تیم واقعی بازی کردیم و در نهایت نتیجه را برگرداندیم.»

زیدان ادامه داد:« نیمه دوم بازیکنان غرور خودشان را نشان دادند. آنها به خوبی می دانند که چه شرایط دشواری داریم و باید این وضعیت را پذیرفت. همیشه با اتحاد و فداکاری می توان کارهای بزرگی انجام داد.»

بنزما:« برای او بسیار خوشحالم و معتقدم یکی از بهترین فصول خود را پشت سر می گذارد ولی کریم هم به حمایت هم تیمی هایش نیاز دارد. باید به بنزما تبریک گفت و همچنین به دیگر بازیکنان چون نیمه دوم، عالی کار کردند.»

حرف های بین دو نیمه:« نمی توانم این را به شما بگویم. باید در نیمه دوم ورق را برمی گرداندیم؛ چون نیمه اول واقعا بد بودیم و نمی توانستیم به آن روند ادامه دهیم. بازیکنان نیز همین کار را کردند و مثل یک تیم شدند. بیشتر دویدیم و با اتحاد، بازی کاملا تغییر کرد. در نیمه اول اعتماد به نفس مان کم بود؛ به خصوص در ابتدای بازی. باید به این بازیکنان تبریک گفت که نیمه دوم به کلی روند بازی را تغییر دادند.»

زیزو در پایان گفت:« مقطع دشواری را پشت سر می گذاریم به خصوص که اتفاقات بیرونی هم کمکی به ما نمی کند و این همه چیز را دشوارتر می کند.

در نهایت خروج از این شرایط به بازیکنان و اتحاد بین همه اعضای تیم بستگی دارد. وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود، بیشتر از همیشه نیاز به اتحاد حس می شود. امروز نیمه اولی بد و نیمه دومی خوب داشتیم. کمبود اعتماد به نفس برای ما دردسرساز شده بود. نیمه اول وقتی کیفیت بد بازی بازیکنانم را دیدم، فهمیدم یک جای کار خوب پیش نمی رود؛ با این حال مثبت فکر کردم. از این شرایط رفته رفته و با تلاش و تمرین زیاد خارج خواهیم شد. منفی نگری کمکی به ما نخواهد کرد. می دانیم که در این فصل به جایی نخواهیم رسید و در این شرایط که برای هیچ بازی می کنیم، همیشه ایجاد انگیزه سخت است. البته این دلیلی نمی شود برای اینکه از مبازه دست بکشیم. هفت بازی دیگر باقیمانده و تا روز آخر می جنگیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwnyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزهایی سخت و دشوار پیش روی سرمربی رئال!