تاریخ انتشار: 1398/01/19 18:48
کد خبر: 104184

کلوپ: پیشرفت اخیر لیورپول شگفت انگیز بوده است

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، تاکید کرد کاملا می داند هدف پورتو انتقام شکست فصل قبل است.

فصل قبل لیورپول موفق شد با 5 گل پورتو را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان مغلوب کند و حالا در شرایطی فردا شب میزبان این تیم است که کلوپ تاکید کرد آنها احترام زیادی برای رقیب پرتغالی قائل هستند.

دیدار با پورتو: "بعد از بازی رفت برابر بایرن و تساوی بدون گل، همه می گفتند لیورپول نتیجه خوبی نگرفته اما حالا ما در لیگ قهرمانان باتجربه تر شده ایم. ما در مونیخ از شانس های خود بهره بردیم و حالا باید با پورتو بازی کنیم که سزاوارانه رم را مغلوب کرد و حریفی قابل احترام برای ماست. پورتو حریفی واقعا قوی و البته با تجربه تر از سال گذشته است و ایکر کاسیاس در دروازه این تیم قرار دارد که سابقه فتح لیگ قهرمانان را در کارنامه می بیند.

شاید به نظر برسد ما تیمی خوش شانس هستیم اما دیدار با ساوتهمپتون تفاوت فراوانی با بازی مقابل تاتنهام داشت. این باشگاه و بازیکنان هرگز تسلیم نمی شوند و ما در نیمه دوم لایق گلزنی و کسب پیروزی بودیم. پیشرفت اخیر لیورپول شگفت انگیز بوده و ما از هر لحاظ بهتر شده ایم.

ما در فصل جاری در موقعیتی مشابه قرار داشته ایم اما این به منزله آسان تر شدن شرایط نیست. بهار آمده، هوا گرم تر شده و ما دو جام مهم را در پیش رو داریم و باید بازی به بازی پیش برویم. کاملا می فهمم که پورتو به دنبال انتقام است و زمانیکه فصل قبل ما با 5 گل پورتو را مغلوب کردیم، فکر نمی کردم گذر ما به این زودی ها به اینجا برسد."

شرایط محمد صلاح: "بهترین راه برای توصیف وضعیت محمد صلاح، شانس بزرگی بود که او در مونیخ داشت. صلاح در بسیاری از لحظات نزدیک به گلزنی بوده اما او در حال حاضر 18 گل زده و 7 یا 8 گل هم ارسال کرده که آماری درخشان است."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ll6v7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش رسمی یوفا به جنجال راموس؛ پرونده ای بر علیه راموس تشکیل نخواهد شد