تاریخ انتشار: 1398/01/22 17:16
کد خبر: 103809

ستاره النصر آماده دیدار با ذوب آهن می شود

مهاجم مراکشی النصر عربستان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به تمرینات گروهی تیمش بازگشت.

عبدالرزاق حمدالله که نخستین فصل حضورش در النصر عربستان را پشت سر می‌گذارد، بعد از نمایش خیره کننده‌ای که در ۱۶ مسابقه اخیر برای این تیم داشت و موفق به زدن ۲۴ گل شد، بخاطر آسیب دیدگی در بازی گذشته تیمش در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برابر الزوراء عراق حاضر نبود.

این ستاره مراکشی که در حال حاضر با به ثمر رساندن ۲۵ گل در ۲۲ مسابقه صدرنشین جدول گلزنان لیگ حرفه‌ای عربستان است و در دو دیدار آسیایی امسال نیز یک گل به ثمر رسانده، به دلیل مصدومیت بازی تیمش برابر الزوراء را از دست داد ولی با پایان آسیب دیدگی به تمرینات گروهی بازگشت.

عبدالرزاق حمدالله با مصدومیتی از ناحیه عضله ران مواجه شده بود که همین علت کادر فنی تیم النصر عربستان تصمیم به دادن استراحت به او مقابل الزوراء عراق گرفت، اما حالا این مهاجم در فاصله دو روز به دیدار حساس تیمش در لیگ حرفه‌ای عربستان برابر الاتحاد به تمرینات تیمش بازگشته و اعلام آمادگی کرده است.

تمرین اخیر تیم النصر در حالی برگزار شد که بازیکنان این تیم کارشان را با بدنسازی آغاز کرده و در ادامه کار با توپ انجام دادند؛ ضمن اینکه نورالدین امرابط، دیگر بازیکن مراکشی النصر و همچنین ولید عبدالله، دروازه‌بان این تیم نیز بخاطر آسیب دیدگی همچنان در کلینیک این باشگاه کارشان را ادامه می‌دهند.

النصر که یکی از حریفان ذوب‌آهن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است، در حال حاضر با ۶۱ امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به الهلال، در صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwr9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گاف عجیب فیفا در اعلام نتیجه بازی النصر-ذوب آهن! (عکس)