تاریخ انتشار: 1398/01/27 02:59
ایجاد انگیزه در این تیم دشوار است
کد خبر: 103278

واکنش زیدان پس از توقف مقابل لگانس

در شبی که سرخیو راموس و تونی کروس رئال را همراهی نمی کردند، این تیم با یک امتیاز ورزشگاه بوتارکه را ترک کرد.
واکنش زیدان پس از توقف مقابل لگانس

 رئال در دیداری که ابتدا عقب افتاده بود، به لطف گل کریم بنزما توانست کار را به تساوی کشانده و از یک شکست تلخ فرار کند. یک امتیازی که البته هیچکدام از هواداران این تیم را راضی نمی کند. رئال با این تساوی 61 امتیازی شد و با حاشیه امنیتی خوب همچنان در رده سوم قرار دارد.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« از نیمه اول راضی نبودم ولی در نیمه دوم بهتر کار کردیم و چیز بیشتری نمی توان گفت. قطعا می توانیم بهتر از این کار کنیم. حس من پس از بازی نه خوب است و نه بد؛ چرا که در هر صورت برابر تیمی بازی داشتیم که در این فصل فوق العاده کار کرده و در زمین خود به سختی امتیاز از دست داده است.»

زیدان ادامه داد:« می دانیم که فصل جاری به جایی نخواهیم رسید و به همین دلیل ایجاد انگیزه در تیم دشوار است. یک هفته فرصت برای استراحت و تمرین داشتیم ولی در نهایت شب خوبی را پشت سر نگذاشتیم. حالا شش بازی دیگر باقی مانده و باید سعی کنیم در بازی بعدی و تا پایان فصل، عملکردی بهتر داشته باشیم.»

زیدان در مورد صحبت بین دو نیمه با بازیکنان گفت:« مثل همیشه با بازیکنان صحبت کردم ولی در نهایت آنها هستند که وارد زمین می شوند. دیدید که نیمه دوم بهتر شدیم؛ برعکس نیمه اول که خیلی کند بودیم و حریف را دچار دردسر نکردیم.»

زیزو در پایان صحبت هایش اضافه کرد:« فصل بعد مسلما رئال دیگری را خواهید دید و بهتر از اینها بازی خواهیم کرد. امروز برای رهایی از شکست به خوبی تلاش کردیم و این نشانه خوبی است. حالا باید کمی استراحت کرده و سپس به بازی بعدی برابر بیلبائو فکر کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnan5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: می دانیم در این فصل به جایی نخواهیم رسید