تاریخ انتشار: 1398/01/27 13:23
کد خبر: 103237

رکوردشکنی سهام یوونتوس در آستانه دیدار با آژاکس

در آستانه دیدار امشب یوونتوس و آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا، ارزش سهام باشگاه یوونتوس در بازار بورس میلان به بالاترین رکورد خود رسید.
رکوردشکنی سهام یوونتوس در آستانه دیدار با آژاکس

درحالیکه یوونتوس امشب در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه خود میزبان آژاکس آمستردام است و با توجه به تساوی 1-1 در خانه حریف از شانس زیادی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابتها برخوردار است، دیروز با پایان یافتن روز کاری بازار بورس میلان، بزرگترین بورس ایتالیا، ارزش سهام باشگاه تورینی به بالاترین رکورد خود رسید و معامله شد.

 

 

در پایان روز کاری دوشنبه سهام باشگاه یوونتوس با افزایش 2.19درصدی به 1.706 یورو به ازای هر سهم رسید و به این ترتیب رکورد قبلی ارزش سهام باشگاه که روز 19 سپتامبر با قیمت 1.672 یورویی ثبت شده بود را شکست.

 

یوونتوس که پرافتخارترین باشگاه فوتبال تاریخ ایتالیا است از ماه دسامبر 2001 به بازار سهام میلان وارد شده است.

 

بعد از مدتی افت ارزش سهام باشگاه در بازار بورس میلان، بعد از ورود کریستیانو رونالدو به این تیم، ارزش سهام یوونتوس با رشدی انفجاری روبرو شد.

 

 

سهام یوونتوس که در اواسط ماه مه سال گذشته میلادی 0.6 یورو در هر سهم بود تا روز 20 سپتامبر جهشی حدوداً سه برابری را تجربه کرد و بعد از اتهاماتی که به رونالدو مطرح شد دوباره تا حدودی کاهش پیدا کرد.

 

رونالدو تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از رئال مادرید به یوونتوس منتقل شده و هر ساله 31 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpa5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره ای که در رادار یوونتوس قرار گرفت